ارسال کشک پگاه به سراسر کشور

کشک خشک گوسفندی یکی از انواع لبنیات بوده که دارای خواص فراوانی می باشد. کارخانه های تولید لبنیات زیادی در کشور وجود دارد که یکی از آنها کارخانه پگاه است. این کارخانه محصولات لبنیاتی زیادی از جمله شیر، ماست، دوغ و کشک و… تولید می کند.

ارسال کشک پگاه به سراسر کشور به همراه دیگر محصولات لبنی کارخانه پگاه صورت می گیرد. این کارخانه محصولات خود را در نمایندگی های فروش و مغازه های سراسر کشور پخش کرده و مشتریان می توانند به راحتی کشک پگاه و دیگر لبنیات این کارخانه را تهیه و مصرف نمایند.

ارسال کشک پگاه به سراسر کشور

آشنایی مختصر با کیفیت کشک

آشنایی مختصر با کیفیت کشککشک محلی گوسفندی یکی از محصولات لبنی با مزه ای ترش بوده که از جوشاندن دوغ بدست می آید، و به دو روش سنتی و پاستوریزه تهیه می شود. کشک سرشار از کلسیم، پروتئین، آهن، فسفر و مواد معدنی و… است که به دو شکل تازه و خشک شده مصرف می گردد. در بسیاری از غذا ها مانند: آش کشک، کشک و بادمجان و… به کار می رود.

از آنجا که کشک منبع غنی از کلسیم بوده، مصرف کشک بدون نمک برای استحکام استخوان ها و جلوگیری از پوکی آنها بسیار مناسب می باشد. به دلیل داشتن پروتئین و مواد معدنی، منبع غذایی مناسبی برای ورزشکاران به شمار می رود. مصرف کشک بخاطر داشتن مواد غذایی متنوع برای کودکان در حال رشد و افراد سالمند توصیه می شود.

کشک خوب و با کیفیت باید دارای خصوصیات خاصی از نظر ظاهر و طعم و رنگ باشد، که جهت آشنایی مختصر با کیفیت کشک در اینجا به آنها اشاره خواهیم نمود.

  • کشک با کیفیت باید دارای رنگ شیری و کرم رنگ باشد.
  • کشک با کیفیت باید بوی معطر نزدیک به بوی دوغ تازه داشته باشد.
  • کشک مرغوب باید خوش طعم و تازه و بدون بوی نامطبوع باشد.
  • ماندگاری مناسبی با توجه به نوع خشک و تازه آن داشته باشد.
  • کشک با کیفیت باید در محیطی پاکیزه و پاستوریزه تولید شود.
  • کشک مرغوب نباید کپک زده باشد و از مصرف کشک های کپک زده باید خودداری شود زیرا عامل اصلی سرطان می باشند.

تامین عمده کشک پگاه صادراتی

تامین عمده کشک پگاه صادراتی کارخانه تولید لبنیات پگاه، محصولات لبنی متنوعی را تولید می کند که کشک پگاه یکی از آنها می باشد. کشک پگاه در انواع بسته بندی های ارزان و درجه یک با وزن ها و طعم های مختلف بصورت شیشه ای، پاکتی، قوطی به بازار عرضه می گردد.

این کارخانه محصولات خود را علاوه بر مصرف داخلی به خارج از کشور نیز صادر می کند. جهت تامین عمده کشک پگاه صادراتی می توان به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کرد و یا از طریق سایت های اینترنتی آنها بدون واسطه و با قیمت مناسب محصول مورد نظر خود را سفارش داد و خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما