بزرگترین مرکز عرضه دوغ تکنفره صادراتی

امروزه در بزرگترین مرکز عرضه مواد لبنی و پروتئینی ارائه محصولات بی نظیر از جمله دوغ تکنفره را توسط افراد زیادی مشاهده می کنیم که برای عرضه این خوراکی مفید و خوشمزه فعالیت زیادی دارند. این افراد روزانه مقادیر زیادی از آن را به سایر شهرهای کشورمان ارائه می نمایند. دوغ تکنفره بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد. کیفیت عالی آن سبب شده تا افراد زیادی آن را خریداری و مورد حمایت خود قرار دهند.

بزرگترین مرکز عرضه دوغ تکنفره صادراتی

نکات مهم در خرید دوغ

نکات مهم در خرید دوغ همانطور که همه ما می‌دانیم در ایران انواع مختلفی از محصولات دوغ با طعم های متفاوت تولید می گردد که هرکدام دارای کیفیت و مرغوبیت خاص خودشان می باشند. در این مقاله ما قصد داریم در مورد خرید بهترین دوغ چندین نکته را برای شما دوستان عزیز و گرامی بیان کنیم. دوغ را همه افراد دوست می‌دارند.

چرا که هم طعم خاص و بی نظیری دارد و هم آنکه ارزش غذایی بسیار بالا است. نکات مهم که باید در قبال خرید آن بکار گیریم شامل موارد ذیل می‌باشد که مطمئنا دانستن آنها برای شما خالی از لطف نخواهد بود:

  • دوغ نباید زیادی شور باشد
  • کم چربی باشد
  • تولید آن کاملا طبیعی باشد
  • به صورت طبیعی طعم دهی شود

تمام مواردی که بیان شد می‌ تواند خرید را برای ما آسان کند. دوغ یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در نزد افراد ایرانی محسوب می شود. اگر بخواهیم به صورت واضح و روشن شما را راهنمایی کنیم باید بگوییم دوغ که با طعم نعنا تولید می‌گردد بهترین می باش.د که می‌توان گفت دوغ تکنفره این چنین خصوصیاتی را در خود دارد.

ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده محصول دوغ نعنا در خاورمیانه می باشد. تولید کنندگان برای بالا بردن رضایت مشتریان خود این نوشیدنی را از بهترین شیر تازه گوسفندی تهیه می نمایند. دوغ یکی از مفیدترین مواد غذایی به شمار می آید. طعمی ملس دارد و سرشار از ویتامین ها و پروتئین می باشد. این نوشیدنی به هضم سریع غذا کمک بسزایی می کند.

فروشنده عمده دوغ تکنفره نعنایی

فروشنده عمده دوغ تکنفره نعنایی امروزه فروشنده معتبر و شناخته شده که در سایت مربوطه مشغول به کار می باشند توانسته است مقدار زیادی از محصول پرکاربرد و پرطرفدار دوغ تکنفره نعنایی را با قیمت ارزان و باورنکردنی به صورت عمده در اختیار عموم قرار دهد. دوغ نعنایی بسیار خوش طعم و خوش رنگ می باشد که در بسته بندی کوچک و کاملا بهداشتی قرار دارد.

بد نیست بدانید فروشندگان قیمت چاشنی را به صورت عمده اعلام می کنند. آنها قیمتی را در نظر می‌گیرند تا همه‌ی افراد بتوانند از خرید آن به خوبی بهره‌مند شوند. از آنجایی که دوغ در ایران تولید می‌گردد جزو یکی از بهترین محصولات صادراتی به شمار می آید و امروزه ایران بیشترین صادرات را در قبال دوغ تکنفره داشته است.

178

  1. با سلام خدمت شما ممنون از سایت بسیار خوبتان
    دوغ یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در نزد افراد ایرانی محسوب می شود حتما از این سایت سفارش میدم

  2. سلام خدا قوت
    دوغ تک نفره نعنایی طعم بسیار خوشمزه ای داره و برای پوکی استخوان بسیار مفید است

  3. برای خرید عمده دوغ محلی شما می خواستم اقدام کنم قیمت هر لیتر دوغ تون رو میفرمایید

  4. سلام وقت بخیر
    خیلی عالی و خوشمزه هستن
    من لذت بردم از خرید کردن از سایتتون

  5. سلام وقت بخیر. ممنون از مقاله خوبتون بله دقیقا دوغ نباید زیادشور باشه

  6. سلام وقت بخیر.دوغ تک نفره رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد به شهرستان ها هم ارسال می کنید.

  7. سلام دوغ تک نفره به دلیل طعم طبیعی ک دارن خیلی توی رستوران و فست فود ها بکار میره

  8. با عرض سلام من تصمیم دارم از این سایت دوغ تک نفره خریداری کنم میخواستم بدونم چطور باید سفارش بدم؟

  9. دوغ تکنفره نعنایی بسیار لذیذ بود و مشتریانم رضایت کامل را داشتند

  10. سلام وقت بخیر
    من از مجموعه چیچک این دوغ هارو سفارش دادم طعم و مزه ش بی نظیر بود.پیشنهاد میکنم شما هم امتحان کنید

  11. دوغ های خوشمزه ای دارید واقعا مزه خوبی داره?

  12. سلام من مغازه دار هستم و همیشه از این سایت دوغ تک نفره میخرم قیمتش مناسبه

  13. سلام این دوغ ها عالین واقعا خوشمزه و لذیذ هستن یکبار امتحان کنید مشتری داعم شوید

  14. سلام
    دوغ های تک نفره بخاطر طعم و مزه ی که دارد طرفدار های زیادی را به خود اختصاص داده
    و ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است.
    بنده به صورت آنلاین ازاین سایت خرید کردم بسیار از کیفیت و طعم و مزه ش راضی بودم.
    ممنون از مجموعه خوبتون.
    به شما هم پیشنهاد می کنم.

  15. با سلام و وقت بخیر. مصرف دوغ باعث رشد عضلات و استخوان ها می شود. دوغ جزو لبنیاتی است که پروتئین دارد و در تعیین رشد استخوان بندی بدن نقش دارد. من از خریدم راضی ام. ممنونم از مجموعه چیچک

  16. سلام. وقت بخیر. محصولات لبنی چیچک یک نام جدید در بازار بزرگ لبنیات وبستنی میباشد. اگر لبنیات وبستنی را با هم بکار بردم یعن هر محصولاتی که ربطی به شیر داشته باشند را در بر می‌گیرد. ماده خشک در دوغ خیلی مهم است وموارد دیگری که در مقاله ذکر گردیده بود نیز حائز اهمیت هستند. در بازار فعلی دوغ عالیس. آبعلی. کاله. پگاه گلپايگان. پاژن. زالی. ماهشام وغیره که انشاا… دوغ چیچک هم جز بهترینها هم در بازار داخلی وهم در صادرات گردد. البته با درایت مجموعه آراد برندینگ این مورد به نتیجه می‌رسد.

  17. سلام و عرض ادب الان که تولید کنندگان محصولات لبنی بسیار زیاد شده باید دنبال کیفیت بود این سایت برای خرید دوغ های تک نفره عالیه برای مهمونیهاتون خیالتون راحتتتتت

  18. سلام وقت بخیر. داخل دوغ ها نعناع هم دارد؟ مزش ترش یا معمولی؟

  19. سلام وقت بخیر.امروزه دوغ به خاطر طعم ملس و خاصی که دارد در میان تمام اقشار مردم محبوبیت خاصی داردو همچنین سرشار از انواع پرو تئین ها و ویتامین ها هست و همراه غذا خیلی میچسبه

  20. سلام دوغ تک نفره ی نعنایی طعم خوبی داشت اما چه خوب میشه در طعم های دیگه‌‌هم تولید کنید

  21. سلام و عرض ادب. در کشور ما ،دوغ یکی از محصولات و نوشیدنی های لذیذی است که بعد از خوردن بسیاری از غذاها مانند کباب و جوجه و دیزی ،اکثر افراد فقط ترجیح می دهند ،دوغ بخورند.امروزه دوغ ها انواع و طعم های متفاوتی دارند. خوب این دوغ های تک نفره هم همینطور که از اسمشون مشخصه بصورت تک نفره سرو می شوند. دوغ های نعنایی طعم بسیار لذیذی دارند که مورد پسند اکثر افراد می باشد.خرید این دوغ ها از مراکز معتبر و بی واسطه بسیار مقرون بصرفه تر می باشد.سپاس بدلیل اطلاع رسانی و عرضه این دوغ های لذیذ.

  22. سلام دوغ های تک نفره آیا محلی هستند یا صنعتی؟ قیمتشون چنده

  23. سلام خدمت سایت خوب دوغ تک‌نفره صادراتی واقعا از طعم وبوی خوب ورنگ و بسته بندی عالی تولید شده دمتون‌گرم خدا به کارتون برکت بده

  24. سلام وقت بخیر
    محصول دوغ تکنفره ایا طعم و مزه خاص و منحصر به فردی هم داره ؟
    دوغ امروزه یکی از بهترین نوشیدنی هاس که بیشتر مورد استفاده قرار میگیره نسبت بهانواع نوشیدنی های شیرین
    مرسی از سایت خوبتون

  25. سلام با تشکر از مجموعه چیچک ، محصول دوغ تک نفره که سفارش داده بودم به دستم رسید طعم و مزه بی نظیری داره ، توصیه می کنم حتما خرید کنید

  26. اگر بخواهم به صورت واضح و روشن شما را راهنمایی کنم باید بگویم دوغ ای که با طعم نعنا تولید می‌گردد جزو بهترین ها می باشد که می‌توان گفت دوغ تکنفره هم این چنین خصوصیاتی را در خود دارد.

  27. من دوغ تک نفره نعنایی رو بصورت عمده تهیه کردم و در عرض سه روز همه آنها فروش رفتن . طعم عالی و مشتری پسندی داره

  28. سلام وقت بخیر لبنیات نقش مهمی برای بدن دارند و برای خرید باید خیلی دقت کرد در مورد دوغ تک نفره محصول سایت شما خریداری کردم کیفیت وطعم عالی داشت از خریدم کاملا رضایت دارم تشکر موفق باشید

  29. دوغ نعنایی خوش طعم و باقیمت مناسب در این سایت بفروش می‌رسد و خواص خاص خودش را دارد

  30. سلام
    دوغ یکی از بهترین منابع کلسیم، فسفر و ویتامین D است و نسبت به سایر لبنیات راحت تر هضم می‌شود. دوغ نعنایی چیچک، واقعا خوشمزه و خوش طعمه، به همه دوستان توصیه میکنم یک بار هم که شده در کنار غذای خودشون این نوشیدنی لذیذ و مقوی را امتحان کنند.

  31. سلام
    قوطی که برای صادرات این دوغ استفاده شده بسیار ساده ‌‌معمولی هست و بیشتر به درد مصرف داخلی میخوره تا صادراتی یک محصول وقتی بخواد صادر بشه باید از پک درجه یک استفاده بشه به طوری که ظاهر شیک و جذابی داشته باشه و مشتری پسند

  32. سلام و وقت به خیر هزینه ارسالدوغ تکنفره و حمل و نقل کالا بر عهده مشتری هست در صورت خرید به شکل عمده؟ در این صورت آیا میتونین بگین محصول حدودا در چه بازه زمانی و طی چند روز کاری به دست ما میرسد؟ نحوه ارسال چه گونه است؟ لطفا راهنمایی کنید

  33. دوغ از نوشیدنی های خوش طعم است که در سفره ایرانیان جایگاه خود را از قدیم الایام تاکنون به خوبی حفظ کرده، تولید کنندگان دوغ، به خصوص دوغ تک نفره با افزودن چاشنی‌های مغذی به دوغ، آن را خوش طعم تر کرده و کیفیت آن بالا می‌رود.

  34. باسلام
    دوغ یکی از نوشیدنی های پرطرفداری است که در فصل تابستان بسیار بسیار از آن استفاده می شود ولی طعم آن به شدت مهم است به خاطر همین بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما از این سایت خریداری بکنید و از این دوغ ها بخورید و که اصلا پشیمان نمی شوید.

  35. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم
    دوغ تک نفره نعنایی بسیار خوشمزه هست
    پیشنهاد میکنم
    خریداری کنید

  36. سلام محتوای بسیار خواندنی و جذابی در این سایت خواندم و با انجام سفارش از این مجموعه محصولی مرغوب و قیمتی به صرفه تحویل گرفتم یقینا شما با خرید از این سایت کیفیت تضمین شده دریافت می کنید و راضی خواهید بود.

  37. سلام وقت بخیر
    ازدوغ تک نفره مجموعه چیچک خریداری کردم،بسیار عالی وخوشمزه بود به شما توصیه میکنم از دوغ تک نفره این مجموعه خریداری نمائید.

  38. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، تصاویر هم گویای این مسئله است. فقط اگه درباره ی مواد اولیه هم توضیحاتی ذکر کنید خیلی عالی میشه.ممنونم از سایت خوبتون.

  39. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و طعم خیلی خوش مزه ای داره و خیلی هم تازه هست.
    من که خیلی راضی هستم و خیلی خوشم اومد.
    ممنون.

  40. سلام این دوغ های تک نفره در کنار غذا خیلی می چسبه و یک نوشیدنی خوشمزه و مقوی است

  41. سلام
    روزتون خوش
    دوغ ها انواع و طعم های مختلف دارند ؟ گازدار یا بدون گاز هستند ؟

  42. سلام وقت بخیر، دوغ اگر با ادویه های خوش طعم ، طعم دهی شده باشهاز نوشابه های گازدار خیلی بهتره و هیچ چیز جای دوغ رو نمیگیره

  43. سلام دوغ یک نوشیدنی عالی و خوشمزه توصیه میکنم روزانه دوغ مصرف کنید

  44. سلام من عاشق دوغ هستم مخصوصا دوغ نعنایی ممنون از شما تولید کننده

  45. سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. وقتتون بخیر و خسته نباشید. از توضیحات موجود در سایت در مورد دوغ تک نفره بسیار متشکرم. دوغ های نعنایی تک نفره ی سایت شما بسیار خوش طعم و خوش رنگ هستن که در بسته بندی کوچیک و کاملا بهداشتی عرضه می‌شن. با تشکر از شما بابت ارائه ی محصولات باکیفیت و بهداشتی. موفق باشید.

  46. سلام روزتون بخیر من از این دوغ استفاده کردم طعمش بی نظیره و من واقعا راضی بودم.
    ممنون از شما بابت سایت خوبتون.

  47. سلام .دوغ تک نفره نعنایی بسیار خوشمزه است دوغ یه نوشیدنی مقوی سرشارازویتامین است

  48. سلام خسته نباشید
    دوغ یکی از نوشیدنی های ایرانی است که سرشار از کلسیم است و در کنار غذاهای مختلف استفاده میشود

  49. سلام و خدا قوت دوغ تک نفره با طعم نعنا از اصلی ترین نوشیدنی هایی است که در تمام مجالس و مهمانی ها سرو می شود این محصول کاملا ارگانیک و طبیعی است و برای سلامتی مفید و حتی ضروریست.

  50. سلام وعرض ادب.بنده مشتری ثابت شماهستم.بارها ازتون دوغ تک نفره خریداری کردم. محصولاتتون از نظر تازگی وکیفیت عالی هستند.

  51. سلام
    دیروز دوغ تکنفره با تناژ بالا بدستم رسید فقط خوستم از شما تشکر کنم که محصول خوشمزه تولید می کنید

  52. سلام وقت بخی
    مطالب سایتتون هماننده محصولتون با کیفیت بود به زودی از طریق بخش فروش سفارش میدهم

  53. سلام وقت بخیر
    از محصولات شما خريداري کردم و دوغ تکنفره بسيار باکيفيت بود

  54. سلام وقت شما بخیر دوغ تک نفر خیلی از پرفروش ترین محصول لبنیات میباشد زیرا که میتوان هم برای مراسمات بزرگ استفاده شد که خیلی مردم از دوغ بجای نوشدنیهای مختلف رو بجا گذاشتن خیلی عالیه

  55. سلام وقت بخیر
    دوغ تکنفره که از طريق باربري ارسال کرديد رو دريافت کردم بسيار بسته بندي عالي بود

  56. سلام و خداقوت
    یعنی به نظرم خوشمزه ترین دوغی که آدم میتونه خریداری کنه و از طعم دلنشین اون حض ببره، همین دوغ های نعنایی عرضه شده تو این سایت هست. واقعا محشره.

  57. سلام.وقت بخیر!دوغ تک نفره نعنایی صادراتی این سایت تمامی فاکتورهای یک دوغ مورد تایید رادرارد چرا که نمک اضافه نداشته چرب نیست وازلبنیات تازه تهیه شده وبرای طعمش ازنعنای طبیعی استفاده شده واین بسته بندی تک نفره امروز بسیار پرطرفدار است ودرمجالس ودورهمی ها بسیار استفاده میشود یکبارهم ازاین سایت خرید کنید وکیفیت را بچشید.

  58. سلام.وقت بخیر!دوغ تک نفره نعنایی صادراتی این سایت تمامی فاکتورهای یک دوغ مورد تایید رادرارد چرا که نمک اضافه نداشته چرب نیست وازلبنیات تازه تهیه شده وبرای طعمش ازنعنای طبیعی استفاده شده واین بسته بندی تک نفره امروز بسیار پرطرفدار است ودرمجالس ودورهمی ها بسیار استفاده میشود یکبارهم ازاین سایت خرید کنید وکیفیت را بچشید.دوغ جز لبنیات پر خاصیت است که نمی تواند درخانه ای ازآن بهره مند نشد

  59. باعرض سلام وخسته نباشی.دراین سایت دوغ هایی باطعم مختلف وکیفیت عالی وجوددارد. دوغ باهرطعمی دارای کیفیت ومرغوبیت وخواص مخصوص بخودرادارامیباشددوغ بایدبصورت طبیعی طعم دهی داده شود. کم چرب باشد. باخریدازاین سایت میتوان دوغ موردنظرباکیفیت ومرغوبیت عالی خریداری نمایید. باتشکرازمحصول بسیارعالیتون

  60. سلام، دوغ تک نفره نعنا باقیمت ارزان وباورنکردنی بابسته

    بندی کوچک وکاملا بهداشتی ازاین سایت معتبر خریداری

    کنید

  61. سلام به مجموعه چیچک لبنی یک سوالی از داخل مطالبتون داشتم اونم اینکه نوشته بودید دوغ های تکنفره باید به صورت طبیعی طعم دهی شوند یعنی چجوری به صورت طبیعی طعم دهی شوند؟

  62. ثبت سفارش شما به چه شکلی هست؟لطفا بنده رو راهنمایی کنید

  63. سلام و احترام، ایا بصورت حضوری هم میشه خدمت شما برسیم برای دیدن بار، برای روئیت بار بصورت حضوری امکان پذیر هست ؟ممنون میشم راهتمایی کنید

  64. سلام می خواهم محصول شمارا با کشور همسایه رایزنی کنم شرایط صادرات شما چیست؟
    ایا محصولات شما مجوز های لازم برای صادرات را دارد اگر دارد لطفا شرایط را در واتساپ برایم ارسال کنید متشکرم

  65. سلام و وقت بخیر خدمت تولیدکننده محترم
    مطالب سایتتون خیلی کامل و جامع بود و اطلاعات کافی را به من نسبت به محصولات تولید شده داد و سوالی که برای من ایجاد شد این است که آیا فروش در حجم کم هم دارید؟ و هزینه ارسال با خریدار است؟

  66. سلام روز بخیر.
    ممنون که سایتی برای ما تدارک دیدین و کار خرید رو برای ما آسان نموده آید.
    لطفا راهنمایی کنین چگونه این دوغهای خوشمزه رو در حجم بالا برای تالار و مهمانی تدارک ببینیم؟
    سپاس فراوان.

  67. دوغ یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های سنتی ایران است که مصرف آن در فصول گرم سال بسیار توصیه می‌شود. این نوشیدنی برخلاف آبمیوه‌های صنعتی و نوشابه‌های گازدار برای کودکان بالای یک سال مناسب بوده و می‌تواند پروتئین، چربی، ویتامین‌های B. D، کلسیم و همچنین آب مورد نیاز بدن را تا حدودی تأمین کند.

  68. سلام، هرچی از طعم و کیفیت عالی این محصول شما بگم واقعا کم گفتم
    از این دوغ های تک نفره برای مراسم خودمون استفاده کردیم که راضی بودیم.

  69. من خودم به شخصه طرفدار لبنیاتم و این دوغ یکی از بهترین و خوش طعم ترین دوغی است تا حالا تجربه کردم و نسب به جاهای دیگ ارزان تر و مناسب تر است ممنونم از سایت خوبتون.

  70. یه سوال داشتم
    اونم اینکه این محصولات به صورت بسته بندی ارسال میشه یا به صورت کیلویی؟

  71. از طعم بی نظیر این دوغ ها هر چی بگم بازم کم گفتم حتما خرید کنید و بخورید که مستقیم میرید بهشت.

  72. کیفیت محصولات شما خوب است . شرایط حمل و نقل را بفرمایید . ارسال کالا دارید ؟ ما با شرط ارسال خرید داریم .ممنون از فروشگاه شما .

  73. سلام
    من از دوغ سفارش دادم خیلی خوش طعم و عالیه پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید

  74. سلام. وقتتون بخیر. من بار اولی بود که به صورت اینترنتی و از سایت دوغ سفارش میدادم. ولی خیلی خوش عطر و طعم بود. حتماً به بقیه هم معرفی می کنم

  75. سلام وقت بخیر
    از محصولات دوغ این سایت خریداری کردم. این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب است و مزه خوبی دارد. از این رو به شما توصیه می کنم از این محصول خریداری نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.

  76. ماست از بهترین و مغذی ترین محصولات لبنی در دنیاست. ماست ها دارای انواع مختلفی هستند که خواص فوق العاده ای برای سلامت بدن دارند.

  77. سلام خسته نباشید
    من از سایتتون خرید کردم
    طعم‌دوغاتون هیلی عالی بود
    بازهم سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده خدا کنه طعمش مثل قبلیا باشه

  78. سلام وقت بخیر، از دوغ در این سایت خریداری کردم و کیفیت بسیار بالایی داشت. به شما توصیه می کنم این دوغ بسیار مرغوب و خوش طعم را از این سایت خریداری کنید.

  79. دوغ های بسیاز عالی دارین بهترین مزه را دارد.توسیعه میکنم حتما امتحان کنین.ضرر نمیکنین.ممنونم از محصول عالیتون

  80. سلام وقتتون بخیر
    این دوغا چجوریاس؟
    مثه این دوغ محلیای رستورانیه
    فقط صادرات میشه؟من برا رستورانم میخوام

  81. دوغ سنتی برای دستگاه گوارش خیلی مفیده و باعث میشه از یه سری از بیماری ها جلوگیری بشه و فرد در پیری دچار پوکی استخون نشه و سلامتیش تضمین بشه .

  82. دوغ با تمام خواصی که داره اما مصرف زیادش موجب ایجاد کبد چرب میشه . کسایی که تحرک کمی دارن باید توی مصرف دوغ ملاحظه کنن و زیاده روی نکنن .

  83. خیلی تازه و خوشمزه بود میزان ترشی اون خیلی مناسب بود خیلی شور نبود که گلو رو بزنه خلاصه هرچی بگم کم گفتم تا حالا چندین بار از این محصول گرفتیم برای خواهرم و چندتا از دوستام هم برای عید سفارش دادم همگی راضی بودن

  84. با سلام افراد طرف قرارداد شما چه کسانی هستند ؟ شرکتها خریدارند یا افراد عادی هم خرید دارند ؟ امکان ارسال کاتالوگ دوغ تکنفره صادراتی را دارید؟

  85. در یک رستوران مهم ترین نوشیدنیش دوغ می باشد و بنده به عنوان یک مدیر باید دوغی بخرم که بسته بندی و کیفیت بالایی داشته باشد در کنار ان قیمت مناسبی هم داشته باشد ولی بیشتر سایت ها بعد از خرید حجم بالا زمان تحویل دوغ هایش ترش و یا بسته بندی هایش خراب شده بودن و هیچ گونه بازپس گیریی نداشتند تا اینکه با مجموعه شما اشنا شدم.

  86. سلام وقت بخیر این محصولات رو اگه بخوایم بیشتر از یکی سفارش بدیم هزینه ارسالش بیشتر میشه؟ یا فقط هزینه همون یه محصول باید پرداخت شه؟ ممنون میشم پاسخگو باشید.

  87. دوغ یکی از نوشیدنی های پر طرفدار بین مردم هستش و دوغ های تک نفره به دلیل حجم کمتر و دسترس پذیری راحت تر بسیار مورد استقبال است.

  88. این نوشیدنی را می توان از دوران کودکی تا بزرگسالی و حتی در دوران بارداری در سفره غذایی ایرانیان جستجو کرد. در کنار آب، شير و آبميوه‌هاي طبيعي، دوغ هم از آن دسته نوشیدنی هایی است که برای تمام گروه های سنی توصیه می شود.

  89. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما تشکر ویژه میکنم از مدیریت خوب شرکت شما بابت سرویس دهی منظم امیدوارم که همیشه موفق باشید محتوا سایت خوبتون عالی بود با تشکر فراوان از شما

  90. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    این دوغ ها محلی هستن یا کارخانه ای؟

  91. سلام
    واو چقدر این نوشیدنی خوشمزه س مخصوصا اگه با کباب مصرف بشه اصلا یه چیزیه درسته که بعدش خوابت میبره ولی خیلی خوشمزه اس به صورت تکی هست واسه مهمونیا خیلی خوبه همیشه واسه مراسمامون از اینجا خرید میکنم دوغش نعناییه

  92. سلام این محصول شما خیلی بر همه مردم خوبه و بهترین محصول دنیا دارید خیلی خوشمزه و برام جالب بود این که برند کردید وسایت براشون ساختید

  93. سلام آیا شما برای سوپر مارکت ها و مغازه های لبنیاتی هم دوغ ارسال می کنید؟ اید دوغ ها دارای طعم های متفاوت هستند یا خیر؟

  94. هرچی از طعم واقعی و غلظت محصولات محلی و ارگانیک بگم کم گفتم و اینکه جدای از تمام این‌ها قیمت مناسب این محصولات داخل سایت هست که باور نکردنی مناسبه!
    با خیال راحت خرید کنید و اصلا نگران کیفیت و کمیت محصولات نباشید.

  95. سلام محصولاتتون در کنار طعم دلپذیری که داره
    کیفیت خوب و همینطور اگر عمده خریداری بشه قیمت خوب
    و مقرون به صرفه این میشه.

  96. با سلام وعرض ادب خدمت شما
    به به چه محصول خوش مزه ومفیدی وپرخاصیت
    همیشه ازدوغ نعنایی سفارش میدم وکاملا ازطعم وکیفیت محصول راضی هستم

  97. دوغ یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در نزد افراد ایرانی محسوب می شود

  98. سلام وقتتون بخیر واقعا نکاتی که گفته بودین رو توی محصولاتتون استفاده کرده بودین ممنون از کیفیت خوبتون

  99. سلام دوغ های شما واقعا خوشمزه ان و مناسب مهمونی و دورهمی . مهم تر از همه محصولیه که در خود ایران تولید میشه و میدونیم که شرکت سازنده یا مواد تشکیل دهندش چیه و دیگه جای نگرانی وجود نداره

  100. من عاشق دوغ هستم دوغ در سفره ما همیشه هست و ثابت
    چیزی که دارید ارائه می‏کنید فوق‌العاده است

  101. سلام خسته نباشید
    ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده محصول دوغ نعنا در خاورمیانه می باشد. تولید کنندگان برای بالا بردن رضایت مشتریان خود این نوشیدنی را از بهترین شیر تازه گوسفندی تهیه می نمایند. دوغ یکی از مفیدترین مواد غذایی به شمار می آید. طعمی ملس دارد و سرشار از ویتامین ها و پروتئین می باشد. این نوشیدنی به هضم سریع غذا کمک بسزایی می کند.

  102. دوغ تک نفره این فروشگاه طعم خوبی داره و توصیه می شود حتما از این فروشگاه خرید نمایید.

  103. با سلام و وقت بخير
    من از محصولات این سایت خریداری کردم و بسیار از کیفیت محصولات راضی بودم . با تشکر از خدمات خوبی که ارائه می‌دهید.

  104. با سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم با توجه به خواص بی شمار دوغ به همه عزیزان توصیه می کنم این ماده را در سبد غذایی خود قرار داده و جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان حتما به صورت مرتب و همیشگی از آن استفاده کنند با سپاس از سایت خوبتون

  105. با سلام و خسته نباشید همانطور که همه ما می‌دانیم در ایران انواع مختلفی از محصولات دوغ با طعم های متفاوت تولید می گردد که هرکدام دارای کیفیت و مرغوبیت خاص خودشان می باشند. یک دوغ خوب زیاد شور نیست و چربی آن نیز کم است و کاملا طبیعی است . من از شما سفارش دادم همین ویژگی ها را داشت.

  106. سلام. در ایران انواع مختلفی از محصولات دوغ با طعم های متفاوت تولید می گردد که هرکدام دارای کیفیت و مرغوبیت خاص خودشان می باشند. این مجموعه یکی از بهترین تولید کننده های دوغ ایران می باشد.

  107. ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده محصول دوغ نعنا در خاورمیانه می باشد. تولید کنندگان برای بالا بردن رضایت مشتریان خود این نوشیدنی را از بهترین شیر تازه گوسفندی تهیه می نمایند. دوغ یکی از مفیدترین مواد غذایی به شمار می آید. طعمی ملس دارد و سرشار از ویتامین ها و پروتئین می باشد. این نوشیدنی به هضم سریع غذا کمک بسزایی می کند.

  108. دوغ یکی از محصولاتی است که خواص فراوانی داشته و بسیار طعم مطبوعی نیز دارد.

  109. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین
    چرا در سایت قیمت محصولات نمیزارین برای خرید کردن دونستن قیمت کالا خیلی مهم هست.
    لطفا قیمت محصولات بهم بگین ما با قیمت دوغ که میتونیم تصمیم به خرید بگیریم

  110. سلام ممنون از سایت خوبتون، لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت محصولات و هزینه ارسال را نیز در سایت قرار دهید تا برای ثبت سفارش راحت تر اقدام کنیم.

  111. دوغ نعنایی واقعا خیلی خوشمزست پیشنهاد میکنم دوستان سفارش بدن و امتحان کنن حتما
    بینظیره

  112. با سلام و وقت بخیر ،من همیشه از این سایت دوغ سفارش میدم خیلی خوشمزه و با کیفیت هستند و قیمت خیلی مناسب تری نسبت به بازار دارند و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما یکبار امتحان کنند تا کیفیت و خوشمزه گی رو تجربه کنند ،تشکر از مجموعه خوب شما که همیشه بهترین ها رو عرضه میکند ،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان موفق باشید

  113. سلام وقت بخیر.دوغ تک نفره نعنایی خیلی خوشمزه است من از این سایت تهیه میکنم و راضی هستم

  114. دوغ میتونه جایگزین خوبی برای کودکانی که از طعم شیر بدشون میاد باشه من خودم بچه ام از شیر بدش میاد ولی منو باباش برای اینکه کلسیم مورد نیاز بدنش تامین بشه و رشد خوبی داشته باشه همیشه سر یفره دوغ استفاده میکنیم

  115. سلام وقت بخیر
    بسیار ممنون از کیفیت بسیار بالا دوغ های تک نفره همچنین بسته بندی خود محصول من از طریق یکی از دوستانم با سایت شما اشنا شدم و خرید کردم و بسیار راضی بودم و به تمام دوستان و اشنایانم شما را معرفی کردم امیدوارم کیفیت محصولاتتون همینجوری حفظ بشه

  116. باسلام ببخشید دوغ تک نفره چنده؟میخواستم بدونم محلی هستش؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  117. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، تصاویر هم گویای این مسئله است. فقط اگه درباره ی مواد اولیه هم توضیحاتی ذکر کنید خیلی عالی میشه.ممنونم از سایت خوبتون.

  118. سلام و خسته نباشید. دوغ تکنفره که از سایت شما سفارش دادم بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد و طعمشو بسیار دوست داشتم. متشکرم از سایت خوبتون

  119. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  120. دوغ یکی از نوشیدنی های لبنی بسیار مفید و پرفایده برای هر فردی هست که میتونه جایگزین خوبی برای نوشیدنی های گازدار موجود در بازار بشه که در عین لذت بخش بودن حین غذا مفید هم هست. در ضمن برای افرادی که شیر خیلی در برنامه ی غذایی اونها جایی نداره هم میتونه کاربردی و سودمند باشه.

  121. سلام وقت بخیر دوغ یکی از مفیدترین مواد غذایی به شمار می آید. طعمی ملس دارد و سرشار از ویتامین ها و پروتئین می باشد. این نوشیدنی به هضم سریع غذا کمک بسزایی می کند.

  122. من از این سایت دوغ تک نفره سفارش دادم سفارشم رو خیلی سریع برام ارسال کردند از خریدم راضی هستم

  123. سلام وقتتون خوش خسته نباشید بسیار بسیار خوش طعم و اذیذ هست و در بسته بندی های محکم و عالی بسته شده . با تشکر .

  124. سلام و خسته نباشید فروان به همه عزیزانی ک درراستای نیاز مشتریان در تلاش اند
    بشما خریداران یا در فکر خرید هستین پیشنهاد میکنم که حتما این محصول عالی رو در موردش دراین سایت مطالعه کنید و حتما ان را به هر صورت و تعدای ک میخاهید خریداری کنید.عالیه سایتشون

  125. خیلی کیفیت عالیی داشت دوغ ممنون ازتون خسته نباشید خداقوت

  126. سلام دوغ با طمع نعنا خیلی خوشمزه هس و نعنا هم طبعش سرده تو تبستون میچسبه

  127. سلام خسته نباشید به نظرمن محصولات شما هیچ وجه تمایزی نسبت به اکثرمحصولات لبنیاتی نداره و من تمایز یا ویژگی خاصی احساس نکردم.

  128. سلام وقت بخیر.
    مدت مصرف و تاریخ انقضای دوغ تکنفره چه مدت زمانی هستش؟ قصد داریم حجم نسبتا زیادی رو برای دو شعبه ی رستوران خریداری کنیم از این رو هم تاریخ انقضا برایمان اهمیت دارد و هم قیمت.لطف کنید راهنمایی کنید.

  129. سلام وقت بخیر
    این دوغ های تک نفره من برای فروشگاهی که داریم میخام، امکان خرید عمده اش هست؟ محلات هستیم

  130. دوغ یک نوشیدنی سالم ومفید برای بدن هست بانوشیدن دوغ کلی از املاح وویتامینها وارد بدن می شود حتما هرروز دوغ بنوشید مخصوصا روزهای گرم سال چون خیلی لذتبخش هست.مخصوصا دوغ نعنایی که نعناع باعث میشه سردی دوغ گرفته بشه.

  131. سلام دوغ بخاطر ویتامین که داره برای بدن خیلی مناسبه تا نوشیدنی های مضر.

  132. دوغ بسیار سالم است و تمام افراد طعم آن را می‌پسندند.

  133. سلام خسته نباشید برای جذب نمایندگی فعال در سراسر کشور چه شرایطی دارین؟ من در زمینه ی نمایندگی چند برند توی استان های جنوبی فعالیت میکنم و همیشه از بهترین نمایندگی های منتخب در این استان ها بودم میتونیم با هم در این زمینه همکاری خیلی خوبی داشته باشیم و برند شما در این منطقه محبوب و پرفروش خواهد بود

  134. سلام وخسته نباشید، خوبید، خدا قوت.. بله شیر بهتر مواد مغذی است خیلی برای بدن انسان مفید است ، اصلا شیر یک غذا کامل، شیر وخرما مهم ترین مواد غذایی که بدن لازم شون دارد..

  135. سلام دوغ ها تکنفره فقط دارید بزرگشون ندارین و اینکه عمده ای میدین یا تکی قیمتا چطوریه

  136. دوغ نوشیدنی بسیار خوشمزه ای است و امروزه خیلی از شرکت ها سلیقه بیشتری در تهیه و تولید این نوشیدنی بکار بردن و دوغ های طعم دار بسیار لذیذی را وارد بازار کردند.

  137. سلام وقت بخیر
    من واقعا دوغ با طعم نعنایی رو دوست دارم.البته اگر خنک و ترش باشه که دیگه طرفدار خودش رو داره?
    این محصول عالی رو به کسانی که قسط داردند طعم لذیذ رو برای اولین بار مزه کنند حتما توصیه میکنم

  138. سلام وقت شما بخیر دوغ تکنفره موجود در سایت بهداشتی و خوشمزه هست از طریق یکی از دوستانم با سایت شما آشنا شدم اینجا خواستم از سایت شما تشکر کنم و به دوستان دیگر هم پیشنهاد میکنم حتما خرید کنن موفق باشید.

  139. تو سفارش قبلی من فاکتور موجود نبود. بهش نیاز دارم. لطفا زودتر برام ارسال کنید.

  140. جهت تامین عمده برای صادرات می تونید اقدام کنید؟ من دنبال دوغ ارگانیک درجه یک هستم. لطف کنید با من تماس بگیرید. ممنون

  141. بیشتر مردم عادت دارن به همراه هر وعده غذا دوغ مصرف کنن، برای اینکه هم خوشمزه‌ست و هم مقوی.

  142. این مجموعه معتبر و شناخته شده توانسته است مقدار زیادی از محصول پرکاربرد و پرطرفدار دوغ تکنفره نعنایی را با قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار عموم بسته بندی و عرضه می شود

  143. دوغ تکنفره بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد. کیفیت عالی آن سبب شده تا افراد زیادی آن را خریداری و مورد حمایت خود قرار دهند.

  144. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید از شما قبلا خریداری کرده ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه قیمتهاتون همینطور مناسب باشه تا افتخار همکاری با شما عزیزان را داشته باشم ممنون از اطلاعات خوبی که در سایت قرار می دهید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

  145. ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده محصول دوغ نعنا در خاورمیانه می باشد. تولید کنندگان برای بالا بردن رضایت مشتریان خود این نوشیدنی را از بهترین شیر تازه گوسفندی تهیه می نمایند.

  146. سلام و درود
    دوغ یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های سنتی ایران است که مصرف آن در فصول گرم سال بسیار توصیه می‌شود. این نوشیدنی برخلاف آبمیوه‌های صنعتی و نوشابه‌های گازدار برای کودکان بالای یک سال مناسب بوده و می‌تواند پروتئین، چربی، ویتامین‌های B. D، کلسیم و همچنین آب مورد نیاز بدن را تا حدودی تأمین کند. دوغ به دلیل طبیعت سرد، علائم گرمازدگی، خستگی و عطش را التیام بخشیده و مانند ماست، حاوی میکروارگانیسم‌های زنده و مفیدی است که از رشد و تکثیر بسیاری از باکتری‌های مضر در دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند.با تشکر

  147. سلام وقتتون بخیر
    از سایت شما دیدن کردم راجب دوغ تک نفره میخواستم بگم کلا تو نوشیدنی ها دوغ عالیه مخصوصا با کوش فیل من خریداری کردم عالی و خوسمزه است شما هم بخریدعالیه ما اصفهانی هاکلا عاشقشیم شماهم امتحان کنید عالیه

  148. سلام
    مطالب داخل سایت درموردبزرگترین مرکز عرضه دوغ تکنفره صادراتی را خواندم لطفا قیمت‌ این محصول با کیفیت بگین؟

  149. من از محصول شما خرید کردم واقعا طعم خوبی داره به شما توصیه میکنم حتما ازشون بخرید و استفاده کنید

  150. ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده محصول دوغ نعنا در خاورمیانه می باشد. تولید کنندگان برای بالا بردن رضایت مشتریان خود این نوشیدنی را از بهترین شیر تازه گوسفندی تهیه می نمایند. دوغ یکی از مفیدترین مواد غذایی به شمار می آید. طعمی ملس دارد و سرشار از ویتامین ها و پروتئین می باشد. این نوشیدنی به هضم سریع غذا کمک بسزایی می کند.

  151. سلام
    صادرات دوغ تک نفره بدلیل هزینه کم و ارزان بودن آن و فروش بالای محصول بسیار عالی و پرسود هست به دوستان پیشنهاد میکنم اگر امکاناتش رو دارن به این تجارت بپردازند.

  152. سلام وقت بخیر
    دوغ یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در نزد افراد ایرانی محسوب می شود من از این محصول خریداری کردم و طعم بسیار خوبی داشت به شماهم پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید.

  153. سلام وقت بخیر دوغ تک نفره نعناع بسیار خوش مزه و خوش طعم می باشند که مشتریان زیادی دارد

  154. سلام وقتتون بخیر دوستان، دوغ تکنفره یا کلا دوغ یکی از محصولات ونوشیدنی های پرکارمصرف و پرطرفدار مخصوصا نزد ایرانی ها طعم خاص و بی نظیری هم داره

  155. دوغ از محصولات بسیار پر خاصیت و مفید برای بدن می باشو و به دلیل کلسیم موجود در آن منبع غنی از املاح و ویتامین و پروتین است که جانشین خیلی بهتری نسبت به نوشیدنی های صنعتی و نوشابه های گاز دار می باشد مصرف دوغ باعث بهبود عملکرد استخو ان می شود در حالی که مصرف نوشابه های گاز دار باعث پوکی استخوان می شود

  156. سلام امروزه در بزرگترین مرکز عرضه مواد لبنی و پروتئینی ارائه محصولات بی نظیر از جمله دوغ تکنفره را توسط افراد زیادی مشاهده می کنیم که برای عرضه این خوراکی مفید و خوشمزه فعالیت زیادی دارند. این افراد روزانه مقادیر زیادی از آن را به سایر شهرهای کشورمان ارائه می نمایند. دوغ تکنفره بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد. کیفیت عالی آن سبب شده تا افراد زیادی آن را خریداری و مورد حمایت خود قرار دهند من که عاشقش شدم و همیشه ازتون خرید میکنم

  157. سلام و ممنون از مدیریت سایت من برای مجلس عروسی از این سایت دوغ سفارش دادم بسیار خوش طعم است و نمکش مناسب است قیمت مناسبی هم دارد و با خرید از سایت برام ارسال شد که خیلی برام صرفه جویی شد ممنون

  158. باسلام منم از دوغ هاتون گرفتم و در مهمونی ماه رمضان ازش استفاده کردم کیفیت و طعم فوق العاده ای داشت. محصولتون خوش درخشید در مهمونی من. من با دوغ شما طعمی ماندگار را تجربه کردم.

  159. دوغ معروف آبعلی یکی از بهترین دوره هایی است که در ایران یافت می شود اما امروزه بسیاری از افراد با کپی برداری از اسم ان محصول خود را به فروش می رسانند

  160. با سلام .دوغ نعنای پگاه هم به صورت طبیعی مزه دهی میشه هم بسیار کم چرب و خوشمزه هست و در تهیه اش دوغ هم استفاده میشه

  161. دوغ هایی که این شرکت دارد از دسته دوغ های بینظیر می باشد که با یکبار امتحان مشتری دائمی میشوید .

  162. سلام دوستان محصولات لبنی این سایت فوق العاده ست مخصوصا دوغ هایه نعناییش حتما امتحان کنید

  163. سلام دوستان محصولات لبنی این سایت فوق العاده ست مخصوصا دوغ هایه نعناییش حتما امتحان کنید

  164. با سلام و وقت بخیر. دوغ سرشار از مواد مغذی زیادی است. دوغ یک از نوشیدنی های سنتی و سالمی است که از دیرباز بر سر سفره های ایرانی قرار داشته است و مصرف آن در روزهای گرم سال بسیار مفید است.

  165. این محصولات را در جایی خریداری کنیم که مطمئن و مفید باشد و بسیار کاربرد بالایی در صادرات و تجارت دارد

  166. با سلام و وقت بخیر. مصرف لبنیات باعث اختلال در جذب آهن مواد غذایی می شود. بنابراین افراد مبتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن نباید به همراه منابع غذایی حاوی آهن از لبنیات استفاده کنند.

  167. سلام من همیشه دوغ بی نمک خریداری میکنم مرسی از سایت خوبتون که به من مشاوره داد و به اشتباهم پی بردم

  168. سلام دوغهای تک نفره با طعم نعنا بهترین نوع دوغ میباشد چون شوری وچربی آن به اندازه است طعم نعنای آن فوق العاده ست وخریدش بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما