خرید عمده دوغ محلی به صورت اینترنتی

خرید عمده دوغ محلی به صورت اینترنتی از مراکز اصلی تولید و فروش این محصول امکان پذیر می باشد، با توجه به اینکه روش اینترنتی به عنوان یک روش مستقیم و بدون واسطه با فروشنده اصلی می باشد، بنابراین تقریباً با قیمت های مناسبی شکل می پذیرد؛ حال اگر خرید به شکل عمده باشد مطمئناً با قیمت بسیار مناسب تر دوغ محلی تازه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد؛ برای تهیه کردن این محصول با کیفیت می توانید از طریق سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید که در اولین فرصت با کیفیت ترین آن در اختیار شما قرار بگیرد.

خرید عمده دوغ محلی به صورت اینترنتی

زمان ماندگاری انواع دوغ ارزان

زمان ماندگاری انواع دوغ ارزان

با توجه به این که دوغ انواع مختلفی را شامل می‌شود؛ در کل می‌توان آنها را به دو دسته محلی و پاستوریزه تقسیم بندی کرد، بنابراین مدت زمان نگهداری آنها با همدیگر کاملاً متفاوت می باشد که به شکل پاستوریزه و دارای بسته بندی بسیار مناسب و محکم می باشند. به خاطر اینکه در روند تولید آنها از طعم دهنده و مواد افزودنی مجاز استفاده گردیده است مدت زمان طولانی‌تری ماندگاری دارند ولی دوغ های محلی این ویژگی را شامل نمی شوند، چون در روند تولید آنها از هیچ‌گونه مواد افزودنی استفاده نگردیده است؛ بنابراین بعد از گذشت مدت زمان خیلی کوتاه طعم آنها تغییر و تقریباً ترش مانند می‌شود.

مدت ماندگاری انواع دوغ های پاستوریزه و حرارت دیده بسیار بالاتر می باشد، ولی این مدت ماندگاری از سه ماه بیشتر نمی باشد، با مشاهده تاریخ انقضای ثبت شده بر روی بسته بندی مشتری از آن اطلاع پیدا می‌کند. کیفیت و ماندگاری دوغ فراتر از اینکه پاستوریزه باشد یا محلی، به نوع بسته بندی و شرایط نگهداری آن هم بستگی دارد. در صورتی که محیطی با دمای مناسب و بسته بندی کاملا استاندارد و محکم که راه نفوذ هوا به داخل آن وجود نداشته باشد برای این محصول در نظر گرفته شود، مدت ماندگاری آن بیشتر می شود.

فروشگاه مرکزی دوغ محلی صادراتی

فروشگاه مرکزی دوغ محلی صادراتی فروشگاه مرکزی دوغ محلی صادراتی امروزه با در نظر داشتن این محصول در برترین درجه کیفیت همواره موفق شده است که فروش آن را به روش های مستقیم و غیر مستقیم در نظر بگیرد که خریدار متناسب با نیاز خود بتواند آن را در بسته بندی های کوچک و بزرگ با قیمت مناسب تهیه کند.

به خاطر اینکه آمار تولیدات این محصول در کشور ما ایران بسیار بالا می باشد؛ بنابراین تولید کنندگان و صادر کنندگان در این زمینه با طی کردن تمامی مراحل صادرات از جمله تهیه باکیفیت ترین این محصول به شکل بسته بندی شده و عمده، پرداخت هزینه ترخیص کاری و انجام تمامی مراحل قانونی این محصول، توانسته‌اند حجم قابل توجهی از تولیدات را به عنوان صادرات به کشورهای تقاضا کننده ارسال کنند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما