خرید ویژه مرغوبترین دوغ پاکتی پگاه ارزان

دوغ یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های رایج در میان ایرانیان است و استفاده از آن رواج فراوانی دارد. دوغ یکی از نوشیدنی های مورد علاقه در مجالس رسمی و دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد و طعم بی نظیر آن تکمیل کننده انواع غذاهای کبابی و آبگوشت می باشد. دوغ از جمله فراورده های لبنی می باشد که دارای خواص زیادی برای بدن است. مجموعه ما در زمینه عرضه دوغ فعالیت دارد و مشتریان جهت خرید ویژه مرغوب ترین دوغ پاکتی پگاه ارزان می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

خرید ویژه مرغوبترین دوغ پاکتی پگاه ارزان

توصیه هایی برای استفاده از دوغ

توصیه هایی برای استفاده از دوغ دوغ های موجود در بازار در دو نوع فله و بسته بندی عرضه می گردد. استفاده از دوغ به سبب داشتن طبع سرد، بهترین گزینه برای گرم مزاجان می‌باشد و در اصلاح مزاج آنها تاثیر فراوانی دارد، اما چنانچه افراد سرد مزاج نیز از طرفداران پرو پا قرص استفاده از دوغ می باشند، می توانند در کنار مصرف دوغ از مواد غذایی دارای طبع گرم استفاده نمایند. استفاده از نعنا خشک، گلپر، پونه و آویشن پودر شده در هنگام استفاده از دوغ می تواند سردی دوغ را گرفته و همچنین طعم بی نظیر آن را دوچندان کند.

استفاده از دوغ در کنار غذاهای دارای طبع گرم بسیار عالی است؛ از این رو طبق تحقیقات صورت گرفته غذاهایی که دارای طبع سرد هستند مانند گوشت های سفید، از قبیل گوشت ماهی نباید در کنار آن از دوغ استفاده نمود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام دوغ در اقوام ایرانی از قبیل قوم لر با نام شراب لر معروف است، چرا که دوغ دارای طعم عالی و منحصر به فرد می باشد‌.

امروزه بسیاری از مراکز عرضه دوغ بسته بندی نیز انواع دوغ طعم دار را به بازار عرضه می کنند. دوغ از جمله محصولاتی می باشد که عرضه بهداشتی آن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این محصول را از مراکز معتبر و برندهای به نام خریداری نمود و چنانچه این محصول را به صورت محلی و سنتی خریداری می‌کنید باید طبق رعایت موازین بهداشتی به بازار عرضه گردد.

توزیع کنندگان دوغ پاکتی پگاه صادراتی

توزیع کنندگان دوغ پاکتی پگاه صادراتی مجموعه ما از توزیع کنندگان دوغ پاکتی پگاه اعلا صادراتی می باشد. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل روغن حیوانی، انواع ماست چکیده نعنایی و چکیده‌ شوید، ماست چکیده ریحان و دوغ های ترش و شیرین، دوغ سنتی کم چرب و کشک را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردیده است و زمینه حضور در بازارهای خارجی مهیا می باشد که این، افتخاری بزرگ برای مجموعه ما است.

2

  1. سلام و خسته نباشید. دوغ دارای خواص زیادی برای بدن است. دوغ پاکتی پگاه با توجه به این که قیمت مناسبی دارد بسیار خوش طعم و لذیذ است

  2. با عرض سلام و وقت بخیر من برای مغازه خرید عمده داشتم فقط جوری نباشه که در طول مسیر خراب بشه ممنون از پاسخگویی شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما