قیمت استثنائی روغن حیوانی سنندج صادراتی

روغن حیوانی یکی از بهترین و مقوی ترین انواع چربی هایی است که ما انسان ها می توانیم مورد استفاده قرار دهیم تا پروتئین و کالری مورد نیاز بدن ما تامین شود، این محصول به دلیل سازگار بودن با بدن از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند، مراکز تولید کننده، روغن حیوانی سنندج صادراتی را با قیمت استثنائی عرضه می کنند و آن را به صورت فله ای یا بسته بندی شده به دست تمام مصرف کننده ها می رسانند.

قیمت استثنائی روغن حیوانی سنندج صادراتی

انواع روغن حیوانی اصل در بازار

انواع روغن حیوانی اصل در بازار روغن یکی از مواد غذایی ضروری مورد نیاز ما انسان ها است که باید به صورت روزانه مورد استفاده قرار دهیم، چون تأمین کننده اسید های چرب ضروری ما می باشد، در این بین روغن های حیوانی اصل به عنوان بهترین نوع این محصولات شناخته می شوند، انواع روغن حیوانی موجود در بازار به اختصار در ادامه این مطلب به شما معرفی خواهند شد:

  1. روغن گوسفندی زرد: این محصول را از شیر گوسفند تهیه می کنند و مثل کره به نظر می رسد، در نتیجه می توان آن را به صورت خام هم مورد استفاده قرار داد.
  2. روغن گاوی زرد: روغن طبیعی گاوی را هم از شیر آن به دست آورند و برای این کار از روش کره زدن استفاده می کنند، کره گاوی به همراه عسل طبیعی می تواند یک صبحانه درجه یک باشد.
  3. دنبه گوسفندی: هر گوسفند در انتهای بدن و زیر دم خود دنبه ای دارد که تماماً پر از چربی طبیعی است و می توان از آن در طبخ غذاها استفاده کرد.
  4. پی یا شحم گاوی: گاوها نیز مثل گوسفند ها یک نوع چربی خالص در بدن خودشان دارند که پی نام دارد، از پی یا شحم گاو هم می توان برای پخت و پز کردن استفاده نمود.

فروشگاه مرکزی روغن حیوانی در سنندج

فروشگاه مرکزی روغن حیوانی در سنندج شهر سنندج به دلیل اینکه مرکز پرورش دام در کشور ما است، یکی از اصلی ترین تولید کننده های روغن حیوانی نیز می باشد و محصول تولیدی این منطقه با نرخ قابل توجهی در سطح کشور توزیع می شود تا به دست متقاضیان برسد، فروشگاه مرکزی عرضه این محصول در این شهر روغن حیوانی را به صورت کیلویی یا بسته بندی شده به مردم ارائه می دهد.

برای صادرات روغن درجه یک حیوانی به بازار های خارجی باید نرخ ترخیص کاری آن را از گمرک کشور محاسبه کنید و بعد با دریافت مجوز های لازم اقدام به صادرات محصول نمایید، برای انجام این کار هم باید از وزارت بازرگانی و سازمان گمرکی کشور کمک بگیرید و بازار هدف خود را به دقت شناسایی نمایید و بدون برنامه برای صادرات روغن حیوانی به خارج دست به کار نشوید.

2

  1. سلام ببخشید این روغن حیوانی هارو از کجا نیتونم تهیه کنم؟لطفا راهنمایی کنید.

  2. سلام و خسته نباشید. شما نمایندگی در کدوم شهرها دارید؟ من در مشهد زندگی میکنم و خیلی دوست دارم حضوری بیام تا از نزدیک این محصول روغن حیوانی رو مشاهده کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما