قیمت انواع دوغ آبعلی در سال ۱۴۰۰

دوغ و کشک خشک یکی از پرمصرف ترین انواع لبنیات محسوب می شود که علاوه بر خوش طعم بودن از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد و بسیار پرفروش می باشد، قیمت انواع‌ دوغ آبعلی در سال ۱۴۰۰ مانند سایر اقلام غذایی به تورمات کنونی و نوسانات اقتصادی موجود در بازار با افزایش مواجه بوده است و نرخ ثابتی ندارد و مواردی مانند نوع بسته بندی و کیفیت محصول، نحوه خرید و .. بر قیمت مؤثر می باشند.

قیمت انواع دوغ آبعلی در سال ۱۴۰۰

در مورد دوغ تازه بیشتر بدانید

در مورد دوغ تازه بیشتر بدانید دوغ تازه و باکیفیت به صورت ارگانیک تولید می شود و یکی از خوشمزه ترین مشتقات شیر است که برای طعم دار کردن آن از موادی مانند نعناع و پونه و گل محمدی خشک شده استفاده می کنند که در مزه بهتر آن بسیار مؤثر است، این محصول به روش های مختلف سنتی و صنعتی در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی معتبر تولید می شود و در بسته بندی های متنوع ارائه می گردد، با توجه به روش تولید، ماندگاری بیشتری نسبت به شیر دارد و در شرایط دمایی مختلف قابل نگهداری می باشد.

مشخصات کامل محصول به صورت خوانا بر روی بسته درج میشود و مشتری با اطمینان کامل می تواند اقدام به خرید کند، مصرف دوغ تازه با توجه به دارا بودن ترکیبات مغذی و ویتامین‌ های مفید و .. برای سلامتی بدن بسیار سودمند است و به تقویت عضلات و استخوان ها کمک کرده و باعث سلامت دستگاه گوارش می شود و در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از پوکی استخوان مؤثر می‌ باشد و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد ‌‌.

فروشنده عمده دوغ آبعلی صادراتی

فروشنده عمده دوغ آبعلی صادراتی در حال حاضر فروشنده عمده دوغ آبعلی و کشک رشته ای صادراتی‌ این محصول را به شیوه های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهد که با توجه به کیفیت درجه یک و طعم عالی مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است و اغلب آنها انواع دوغ تازه را در حجم زیاد و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، خریداران عمده انواع دوغ با‌کیفیت، معمولا شرکت های صادر کننده، رستوران ها و .. می‌ باشند که این محصول را مستقیما از تولید کنندگان و با کمترین هزینه تهیه می نمایند.

انواع دوغ صادراتی عالیس و آبعلی را با ورود به این سایت خرید آنلاین می توانید با بهترین قیمت و کیفیتی مرغوب انتخاب و سفارش دهید، در این مرکز شرایط مناسبی مهیا شده است تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر را تهیه کند و پس از واریز وجه، محصول به آدرس او فرستاده خواهد شد همچنین از اتلاف وقت و هزینه پیشگیری می شود و با توجه به مزایای فراوان این نوع خرید بسیار پرطرفدار است.

1

  1. سلام و خسته نباشید. مصرف دوغ تازه با توجه به دارا بودن ترکیبات مغذی و ویتامین‌ های مفید برای سلامتی بدن بسیار سودمند است و به تقویت عضلات و استخوان ها کمک میکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما