کارخانه تولید دوغ کاله با کیفیت عالی

دوغ کاله از برند های معتبر دوغ تولیدی کشور می باشد که به صورت بهداشتی و پاستوریزه و در بسته بندی های مختلف تولید و ارائه می شود و به سبب کیفیت عالی و طعم خوش و طبیعی که دارد مورد توجه و پسند مصرف کنندگان در سراسر کشور می باشد، کارخانه تولید دوغ کاله همواره در تلاش است تا محصولات سالم و بهداشتی را با قیمت مناسب تولید و در شهر های مختلف کشور و منطقه های مختلف کشور توزیع نماید.

کارخانه تولید دوغ کاله با کیفیت عالی

عامل اصلی تعیین قیمت دوغ

عامل اصلی تعیین قیمت دوغ عوامل بسیاری بر قیمت دوغ تاثیر دارند و می توان گفت اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت این محصول در واقع قیمت روز شیر به عنوان ماده اولیه می باشد که لازم است تولید کنندگان این محصول را به عنوان ماده اولیه با کمترین هزینه تهیه کنند تا بتوانند محصولات تولیدی را با هزینه مناسبی تولید کنند.

البته عوامل دیگر مانند هزینه های تولید مانند دستمزد کارکنان و نوسانات قیمت ها نیز در تعیین قیمت روز این محصول تاثیر دارند و محصولاتی که با هزینه کم و با کیفیت مطلوب تولید می شوند طرفداران بیشتری دارند و از فروش بیشتری نیز برخوردار هستند.

البته کیفیت محصولات تولیدی نیز بسیار مهم است و محصولات باکیفیت تر و طبیعی که دارای غلظت مناسبی هستند و در عین حال طعمی خوش و عالی دارند با قیمت بالاتری به فروش می رسند و این محصولات دارای برند های معتبر می باشند که برای مصرف کنندگان به خوبی شناخته شده هستند و به سبب تقاضای بالا و محدودیت تولید با قیمت بالاتری عرضه می گردند.

مرکز عرضه دوغ کاله صادراتی

مرکز عرضه دوغ کاله صادراتی مرکز عرضه دوغ کاله صادراتی از فروشندگان معتبر این محصول می باشد که محصولات مرغوب را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به صپرت عمده در بین خریداران این محصول توزیع می نماید و با عرضه محصولات مرغوب و تازه با قیمت ارزان توانسته است رضایت مشتریان عمده این محصول را جلب نماید.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت محصولات و همچنین کیفیت بسته بندی آن تعیین می گردد و انواع دوغ کاله در بسته بندی های مختلف و با وزن های متفاوتی به بازار این محصول ارائه می گردد و به سبب بازار خوبی که در مناطق مختلف کشور دارد از فروش مناسبی برخوردار است.

دوغ پاکتی کاله محصولی بهداشتی و پاستوریزه می باشد که دارای طعمی عالی و لذت بخش است و با قیمت بسیار مناسب به صورت مستقیم به فروش می رسد و عرضه اینترنتی این محصول به صورت گسترده توسط فروشگاه های آنلاین و معتبر انجام می گیرد که بسیار مورد استقبال خریداران عمده این محصول در مناطق مختلف کشور می باشد.

1

  1. سلام و روز بخیر. دوغ کاله همیشه بنام است و محصولات بینظیری داره . من که همیشه برای اب دوغ خیار از این دوغ استفاده میکنم و خیلی خوش طعم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما