بازار پخش دوغ سنتی با ارزان‌ترین قیمت

بازار پخش دوغ سنتی در بسیاری از مراکز استان ها وجود دارد و محصولات را به صورت مستقیم و عمده عرضه می کند. دوغ سنتی در برند های گوناگون وجود دارد که نوع بسته بندی این محصولات با هم تفاوت دارد. مصرف کنندگان می توانند محصول مورد نظر را به صورت فله ای و کیلویی هم تهیه کنند. مراکز توزیع و پخش دوغ را به کشور های همسایه و کشور های اروپایی صادر می کنند. عرضه این محصول بدون واسطه باعث می شود که قیمت آن کمی کاهش پیدا کند.

بازار پخش دوغ سنتی با ارزان‌ترین قیمت

مراحل تولید دوغ درجه یک

مراحل تولید دوغ درجه یک دوغ درجه یک از ماست تازه و با کیفیت تولید می شود. برای تولید محصول باید از ماست غلیظ و پرچرب استفاده کرد. در این صورت دوغ بسیار خوشمزه می شود. اگر ماست کمی ترش باشد مزه دوغ هم بهتر می شود. اگر ماست مدتی در یخچال بماند مزه آن ترش می شود.

شایان ذکر است که دوغ به دو روش سنتی و صنعتی در کارخانجات تولید می شود. کیفیت دوغ سنتی نسبت به دوغ صنعتی بهتر است. برای تولید محصول فوق باید دو برابر ماست، آب اضافه شود و این مخلوط باید کاملا هم زده شود. برای طعم دار کردن می توان نمک و نعناع، موسیر استفاده کرد.

مراحل تولید دوغ گاز دار با مراحل تولید دوغ معمولی متفاوت است. امروزه برای تولید دوغ گاز دار از مواد مضر استفاده نمی شود. معمولا برای گاز دار کردن از اسید لاکتیک و آب کربنات استفاده می شود. می توان از اسانس های طعم دار هم استفاده کرد.

برای تولید یک دوغ پاستوریزه و باکیفیت باید محصول در معرض حرارت قرار بگیرد تا تمامی میکروب های آن از بین برود. در ترکیب دوغ از ماده ای به نام استاتر استفاده می کنند. در این حالت اسیدیته دوغ افزایش پیدا می کند و ماندگاری آن افزایش می یابد. طعم و مزه این دوغ بعد از گذشت زمان تغییر نمی کند.

عرضه مستقیم دوغ سنتی درجه یک

عرضه مستقیم دوغ سنتی درجه یک عرضه مستقیم دوغ سنتی درجه یک و مرغوب با برند های گوناگون به تمامی بازارهای داخلی کشور انجام می شود. این محصول به صورت فله ای نیز موجود است که در هنگام خرید باید مصرف کنندگان به محل نگهداری آن توجه کنند. شرکت های تولیدی برای افزایش فروش خود سایت های اینترنتی را نیز طراحی کرده اند به همین دلیل در طی سالیان گذشته تقاصا برای محصول فوق بسیار افزایش پیدا کرده است. بر روی بسته بندی محصولات تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری توسط شرکت های تولیدی ثبت شده است. امروزه صادرات این محصول با برند های بسیار معتبر و خوشنام به صورت عمده در حال انجام است.

3

  1. سلام و وقت به خیر
    هزینه ارسال محصولات و حمل و نقل کالا بر عهده مشتری هست در صورت خرید به شکل عمده؟ در این صورت آیا میتونین بگین محصول حدودا در چه بازه زمانی و طی چند روز کاری به دست ما میرسد؟ نحوه ارسال چه گونه است؟ لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام مراحل تولید دوغ گاز دار با مراحل تولید دوغ معمولی متفاوت است. امروزه برای تولید دوغ گاز دار از مواد مضر استفاده نمی شود. و اینکه خیلی سایت خوبی داشتید

  3. سلام خسته ببخشید برای شما آرزوی بهترین ها رو دارم سفارشم رو تحویل گرفتم و کیفیتشون خیلی از بقیه ی جاها بهتر بود توقعم پایین تر از این بود که با این قیمت بتونم همیچین کیفیتی رو پیدا کنم و الان از خریدم احساس رضایت دارم و با تشکر از چیچک و محصولات خوبش برای شما و همکارانتون تو مجموعه آرزوی سلامتی دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما