بزرگترین صادرکننده انواع دوغ سنتی در اصفهان

استفاده از دوغ، در فرهنگ غذایی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. دوغ های موجود در بازار در دو نوع پاستوریزه و سنتی به بازار عرضه می گردد که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشد. دوغ سنتی، یکی از بهترین و خوش طعم ترین دوغ های موجود در بازار است و طعم بی نظیر آن در کنار انواع غذاهای ایرانی از قبیل انواع کباب و آبگوشت عالی می باشد. مجموعه ماف به عنوان بزرگترین صادر کننده انواع دوغ سنتی اصفهان فعالیت دارد.

بزرگترین صادرکننده انواع دوغ سنتی در اصفهان

بهترین روش نگهداری از دوغ سنتی

بهترین روش نگهداری از دوغ سنتی دوغ سنتی که از آن به عنوان دوغ محلی نیز یاد می شود، دارای طعم ترش بی نظیری می باشد و توانسته است محبوبیت زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. تولید دوغ سنتی در مراکز و کسب و کارهای کوچک بسیار رایج می باشد و این محصول به صورت کیلویی و فله عرضه می گردد، اما امروزه مراکز و کارخانجات زیادی نیز نسبت به عرضه دوغ سنتی در بسته بندی های بهداشتی و به صورت پاستوریزه فعالیت دارند.

در نگهداری دوغ سنتی، رعایت نکاتی ضروری است تا بتوان از طعم بی نظیر آب و خواص منحصر به فرد آن به صورت کامل بهره مند شد. نگهداری دوغ سنتی در مکان خنک مانند یخچال و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب از اهمیت بالایی برخوردار است، شایان ذکر است قرارگیری دوغ در گرما و مجاورت آفتاب باعث گازدار شدن این محصول می گردد و برای افرادی که علاقمند به دوغ های گازدار هستند می تواند نگهداری دوغ به صورت کوتاه مدت در مکانی گرم آن را به یک دوغ گازدار تبدیل نماید.

دوغ از جمله فرآورده‌های لبنی می باشد که تولید و عرضه بهداشتی آن به بازار از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین خرید این محصول باید از مکان‌های معتبر صورت پذیرد تا نسبت به کیفیت بالای آن اطمینان حاصل گردد. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه در تولید دوغ می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت محصول نهایی گردد. این محصول باید در بسته بندی اصولی و بهداشتی به بازار عرضه گردد.

تولیدکنندگان عمده دوغ سنتی اصفهان

تولیدکنندگان عمده دوغ سنتی اصفهان مجموعه ما از تولیدکنندگان عمده دوغ سنتی اصفهان می باشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می کند. گروه تولیدی ما عرضه کننده انواع محصولات دیگر از قبیل انواع ماست های چکیده طعم دار مانند ماست چکیده، نعنا، شوید، ریحان، دوغ ترش، دوغ شیرین، دوغ کم چرب و کشک را نیز به بازار عرضه می کند. محصولات این مجموعه در بسته بندی های بهداشتی و اصولی به بازار عرضه می گردد و مفتخریم در تولید محصولات خود از بهترین و تازه ترین مواد استفاده نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما