بزرگترین مرکز تولید دوغ سنتی ارزان

بزرگترین مرکز تولید دوغ سنتی ارزان محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و مستحکم تولید نموده و همچنین برای کاهش قیمت عرضه دوغ طبیعی طعم دار این محصولات را مستقیماً ارائه می دهد، تا هیچگونه واسطه میان مصرف کنندگان و کارخانه تولیدی وجود نداشته باشد، تمامی فروشگاه ها در سطح کشور می‌توانند با بزرگترین مرکز تولید کننده در ارتباط باشند و محصول مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش بدهند.

بزرگترین مرکز تولید دوغ سنتی ارزان

عوامل موثر بر کیفیت در دوغ

عوامل موثر بر کیفیت در دوغ دوغ یکی از خوش طعم ترین و بهترین نوع نوشیدنی های طبیعی می باشد که از زمان قدیم ایرانیان در هنگام مصرف وعده های غذایی اصلی از جمله ناهار و شام از آن استفاده می نموده اند امروزه حتی صادرات دوغ ایرانی به کشورهای دیگر نیز رونق گرفته است.

اولین و مهمترین عامل موثر بر کیفیت دوغ مواد اولیه به کار برده شده در فرآیند تولید این محصول می باشد به طور کلی دوغ با استفاده از شیر تولید می شود.

همانطور که می دانید طول عمر شیر بسیار کوتاه می باشد هرچه شیر به کار برده شده در فرآیند دوغ کیفیت بالایی داشته باشد محصول پایانی نیز بسیار خوش طعم خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار و کیفیت دوغ به کار بردن انواع مواد گیاهی همانند نعنا و پونه در فرآیند تولید و ارائه دوغ می باشد، اما متاسفانه برخی از شرکت‌ها از انواع اسانس ها استفاده نموده اند بنابراین شما نیز برای اطمینان کافی از کیفیت دوغ خالص حتماً باید به برندهای معتبر مراجعه کنید.

روش توزیع و همچنین خرید دوغ نیز حائز اهمیت می باشد اگر دوغ را در محیط گرم و همچنین در برابر حرارت مستقیم آفتاب نگهداری کنید کیفیت آن بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز تغییر می کند، از این رو شما نیز در هنگام خرید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

عنوان دوغ هایی که درون شیشه ارائه می شوند کیفیت بالاتری دارند بنابراین نوع بسته بندی دوغ نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و در پایان نیز می‌توان گفت غلظت دوغ نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت این محصول خواهد بود هرچه دوغ غلیظ تر باشد کیفیت و ارزش خرید آن نیز بیشتر می باشد.

قیمت کلی دوغ سنتی اصل

قیمت کلی دوغ سنتی اصل عوامل بسیار زیادی بر قیمت کلی دوغ سنتی اصلی تاثیرگذار می‌باشد هرپقدر کیفیت دوغ بالاتر باشد بنابراین مشتریان نیز در هنگام خرید باید هزینه های بیشتری را بپردازد

همانطور که می دانید دوغ ماده طبیعی می باشد و در هنگام تهیه و خرید محصولات خوراکی حتماً باید کیفیت آن توجه داشته باشید در زمان گذشت دوغ به روش خانگی تولید می شده اما امروز شرکت های زیادی در زمینه تولید دوغ صنعتی فعالیت دارند بنابراین هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما