بزرگترین مرکز تولید کشک مایع قیمت مناسب

بزرگترین مرکز تولید کشک مایع قیمت مناسب، این محصول فوق العاده را با بهترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک زیر نظر تولید کنندگان حرفه ای و مجرب در این زمینه تولید می کند و با توجه به کیفیتی که دارد باعث شده تا مشتریان زیادی جذب این محصول شوند. هم چنین تولید کنندگان این محصول توانسته اند گامی بزرگ در جهت بی نیازی و خودبسندگی کشور عزیزمان بردارند و با وجود فروش بسیار زیادی که دارد، تولید خود را به انبوه برسانند.

بزرگترین مرکز تولید کشک مایع قیمت مناسب

شناخت انواع کشک درجه یک

شناخت انواع کشک درجه یک کشک درجه یک از جمله مواد غذایی است که مصرف آن برای همه گروه های سنی به ویژه کودکان به شدت توصیه می شود و بهتر است این محصول را به صورت بسته بندی از فروشگاه های معتبر تهیه کنید که پاستوریزه باشد.

کشک ارزان از شیر به دست می آید، به این صورت که ابتدا شیر را تبدیل به ماست کرده و سپس ماست را می جوشانند تا موقعی که کاملا غلیظ شود و بعد در اندازه های مختلف کشک درست می کنند و در روی یک توری می گذارند تا خشک شود. این محصول انواع مختلفی دارد که در ادامه سعی می کنیم به چند نوع آن اشاره کنیم:

  • کشک خاکستری: این نوع کشک رنگ تیره ای دارد و بیشتر در خراسان جنوبی تولید می شود و در انواع غذاهای محلی استفاده می شود.
  • کشک مایع: این نوع کشک دارای آب و رطوبت زیادی است و پروتئین زیادی نیز دارد.
  • کشک خشک: این نوع کشک را به صورت پودر استفاده می کنند، به این صورت که اول کشک را می کوبند تا پودر شود سپس آن را الک کرده و مصرف می کنند.
  • کشک لور: این نوع کشک به دلیل چربی و نمک بسیار کمی که دارد برای افرادی که چربی خون بالایی دارند بسیار مناسب است و بیشتر در جنوب ایران رواج دارد.
  • کشک زرد: این نوع کشک به دلیل وجود زردچوبه به رنگ زرد می باشد و در خراسان جنوبی رایج است.
  • سویا کشک: این نوع کشک به دلیل وجود پروتئین سویا، ارزش غذایی بالایی دارد و قیمت آن نیز مناسب است.

پخش مستقیم کشک مایع صادراتی

پخش مستقیم کشک مایع صادراتی قیمت کشک مایع صادراتی با توجه به نوع کیفیت و نوع بسته بندی آن متفاوت می باشد، هم چنین در خرید و فروش هایی که به شکل کلی و بدون واسطه انجام می شود، به دلیل نبود واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

نمایندگی ما نیز افتخار این را دارد که به عنوان پخش کشک مایع صادراتی، آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به تمامی متقاضیان عرضه می کند و علاقه مندان می توانند به صورت حضوری ( مراجعه به دفاتر ما ) و غیر حضوری ( مراجعه به سایت فروش ما ) اقدام کنند و این محصول را با قیمتی استثنائی از ما خریداری کنند و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما