خرید انواع کشک محلی با پایین‌ترین قیمت

کشک از جمله محصولات لبنی سرشار از کلسیم است که در سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان تاثیر مثبتی دارد. کشک در انواع مختلف به صورت محلی و کارخانه ای تولید می شود که نوع محلی آن با طعم و مزه ای بی نظیر از تقاضای فروش بالایی برخوردار است. در همین راستا امکان خرید کشک محلی با پایین ترین قیمت فراهم آمده است تا شما عزیزان ضمن بهره مندی از طعم فوق العاده این کشک، از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شوید.

خرید انواع کشک محلی با پایین‌ترین قیمت

نکات مهم در تولید کشک

نکات مهم در تولید کشک همان طور که می دانید برای تهیه کشک از ماست به همراه آب و نمک استفاده می شود. با این وجود تهیه کشک مراحلی دارد و برای تهیه کشک مرغوب باید نکاتی را مد نظر قرار دهیم. اولین نکته این است که برای تهیه کشک از ماست ترش استفاده کنیم تا مزه آن بهتر شود. در مرحله اول ماست ترش را با آب مخلوط می کنند تا دوغ به دست آید. نکته ای که در این جا باید مد نظر قرار دهیم این است که بهتر است از آب سرد استفاده کنیم تا به راحتی کره از دوغ جدا گردد. بعد از جدا شدن کره، دوغ را بر روی حرارت قرار می دهیم.

وقتی دوغ به غلظت مناسب رسید و حالت بریده بریده پیدا کرد آن را داخل یک کیسه نخی می ریزیم و می گذاریم آب آن گرفته شود. در این جا نیز توجه به نکته ای لازم و ضروری است، نباید آب کشک با فشار دست خارج شود بلکه باید صبر کنیم کم کم آب کشک از آن خارج گردد. وقتی آب کشک خارج شد، آن را از کیسه بیرون می آوریم و با مقداری نمک به طور کامل مخلوط می کنیم.

حالا مخلوط کشک را به شکل های دلخواه فرم می دهیم و بعد آن ها را جلوی آفتاب می گذاریم تا خشک شوند. باید توجه داشته باشیم کشک ها مرتبا زیر و رو شوند تا کپک نزنند. اگر کشک کاملا خشک شده باشد طوری که هیچ گونه رطوبتی در کشک باقی نمانده باشد، می توانیم آن را بیرون از یخچال نگه داری کنیم اما اگر در مورد وجود یا عدم وجود رطوبت تردید داریم، بهتر است کشک را داخل یخچال و یا حتی فریزر نگه داری کنیم.

کارخانه تولید کشک محلی صادراتی

کارخانه تولید کشک محلی صادراتی کارخانه تولید کشک محلی صادراتی در راستای نیاز بازار این محصول باکیفیت را به صورت بسته بندی و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. البته در جهت رفاه شما عزیزان امکان خرید کشک به صورت اینترنتی نیز فراهم آمده است تا شما عزیزان به راحتی از سراسر کشور این محصول لبنی خوش طعم را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما