خرید بدون واسطه دوغ سنتی گدوک از تولیدکنندگان

دوغ از انواع لبنیات با مصرف بسیار زیاد است و می توان این محصول خوشمزه و مقوی را به صورت دوغ صنعتی و سنتی در بازار پیدا کرد. دوغ سنتی گدوک از با کیفیت ترین انواع این محصولات با طعمی بسیار عالی و دوست داشتنی است که به فراوانی تولید می شود و شما می توانید از خرید این محصول درجه یک به صورت بی واسطه استفاده نمایید و دوغ محلی مرغوب را به صورت مستقیم با قیمت مناسب از تولید کنندگان خریداری نمایید.

خرید بدون واسطه دوغ سنتی گدوک از تولیدکنندگان

اطلاعاتی درباره انواع دوغ سنتی

اطلاعاتی درباره انواع دوغ سنتی از محصولاتی که می توان بدون واسطه و به صورت مستقیم از عشایر زحمتکش با قیمتی مناسب خریداری نمود، انواع لبنیات است. زیرا این قشر زحمتکش انواع با کیفیت ترین لبنیات را به صورت بی واسطه و به طور خودجوش تولید و اضافه مصرف خانوار را در اختیار تمام مشتریان قرار می دهند. دوغ سنتی نیز از همین محصولات است که به صورت ساده و یا طعم دار توسط این قشر تولید و به متقاضیان فروخته می شود.

این نوع دوغ کالایی صد در صد طبیعی است که از بهترین و تازه ترین شیر گوسفند یا گاو تولید شده است، دوغ سنتی بعد از تولید به خوبی جوشانده می شود و به همین جهت محصولی کاملا بهداشتی است که از تمام مزایا و خواص شیر برخوردار است و می توان با نوشیدن این محصول هم از طعم آن لذت برد هم بسیاری از نیاز های بدن را تامین نمود.

دوغ محلی که توسط بانوان تولید می شود با گیاهان معطر و خودرویی که در دامان کوهها رشد می کنند معطر و خوش طعم تر می شود. بانوی عشایر سبزیجات خودرو را که شامل نعنا و پونه کوهی است را در فصل رویش جمع آوری و خشک می کند و برای معطر کردن و طعم دادن به دوغ از آن استفاده می نماید تا مصرف کننده از خواص دوغ درجه یک و گیاهان معطر در کنار هم لذت ببرد.

تامین عمده دوغ سنتی گدوک صادراتی

تامین عمده دوغ سنتی گدوک صادراتی دوغ سنتی گدوک صادراتی، از انواع لبنیاتی است که با سبک و شیوه سنتی تولید می شود، اما تولید کننده برای حفظ کیفیت و بهداشت محصول خود تلاش کرده‌، تا بسته بندی کالا را با ماشین آلات صنعتی و به صورت اتوماتیک و در بسته هایی از جنس پت انجام دهد. لذا این نوع دوغ در انواع طعم با افزودن سبزیجات معطر در بسته های کوچک و بزرگ بسته بندی و در بازار های داخلی و خارجی توزیع می شود.

تامین کننده دوغ سنتی، این محصول درجه یک را با قیمت بسیار مناسب در تمام بازار های عرضه و تقاضا به صورت عمده پخش و دوغ گدوک صادراتی لذیذ را در اختیار تمام مشتریان قرار داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما