خرید بدون واسطه دوغ پگاه گلپایگان به صورت عمده

مجموعه اینترنتی ما یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز خرید بدون واسطه دوغ پگاه گلپایگان و کشک خشک به صورت عمده در سطح کشور شناخته گردیده‌ است. با حذف نقش واسطه از خرید و فروش این محصول، دوغ با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده دوغ مرغوب و درجه یک با قیمتی ارزان و به‌ صرفه را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید بدون واسطه دوغ پگاه گلپایگان به صورت عمده

زمان ماندگاری دوغ تازه در یخچال

زمان ماندگاری دوغ تازه در یخچال زمان ماندگاری دوغ تازه در یخچال را می‌توان در حدود شش ماه تخمین زد. البته دوغ باید به‌ صورت کاملاً بهداشتی و طبق استانداردهای بین‌المللی تولید شده باشد تا میزان ماندگاری آن افزایش یابد. پاستوریزه و هموژنیزه بودن دوغ نیز در میزان نگهداری آن در یخچال تاثیر بسزایی دارد.

به‌ طور کلی دوغ را از زمانی‌ که درب بسته‌ بندی آن باز نشده‌ است، می‌توان تا حدود شش ماه در فضای یخچال نگهداری نمود. برخی از مراکز تولیدی معتبر با نگهداری دوغ در انبارهای سرد و سپس عرضه زود هنگام آن به مراکز درخواستی توانستند میزان ماندگاری این محصول را افزایش دهند. نحوه بسته بندی نیز نقش مهمی در ماندگاری بالای دوغ دارد.

همچنین سیستم حمل و نقل دوغ نیز کاملاً مناسب و استاندارد بوده و در فصول گرم سال توسط ماشین‌ های یخچال‌ دار به مراکز فروش انتقال می‌یابد. لبنیات جزو محصولاتی می‌باشند که تاریخ مصرف در آن بسیار مهم می‌باشد؛ چرا که در صورت فساد دوغ و گذشتن زمان مصرف، ممکن است مسمومیت‌های غذایی برای مصرف‌ کننده به‌ همراه داشته باشد. البته دوغ های محلی زمان ماندگاری بسیار پایین تری نسبت به دوغ کارخانه ای دارند.

مراکز فروش دوغ پگاه گلپایگان

مراکز فروش دوغ پگاه گلپایگان شرکت بازرگانی ما از بزرگ‌ترین مراکز فروش دوغ پگاه گلپایگان درجه یک و کشک رشته ای می‌باشد. شما می‌توانید برای سفارش کلی دوغ ساده و تازه با قیمتی ارزان و رقابتی به سایت اینترنتی مجموعه بازرگانی ما مراجعه کنید. ما توانسته‌ایم با عرضه و فروش مستقیم دوغ، نقش واسطه و دلال را کوتاه کرده و این محصول را با قیمتی اقتصادی در اختیار خریداران محترم قرار دهیم.

از مهم‌ترین عواملی که باعث شده‌ است از سطح تقاضا و فروش بسیار بالایی برخوردار باشیم، ارائه دوغ درجه یک و ممتاز می‌باشد. علاوه‌ بر فروش عمده دوغ در داخل کشور توانسته‌ایم به صادرات این محصول در بازارهای جهانی نیز بپردازیم.

ما متعهد هستیم بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن، اقدام به ارسال سفارشات مشتریان به آدرس درخواستی آن‌ها در سراسر کشور بپردازیم؛ همچنین برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت روز دوغ طبیعی می‌توانید با واحد فروش و پشتیبانی مجموعه ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما