خرید ویژه ماست دبه ای به صورت عمده

خرید ماست دبه ای و کشک خشک به صورت عمده می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از خرید خرد برای مشتریان باشد. این ماست ها به همراه بسیاری از محصولات ارگانیک، به شیوه خانگی تولید و ارائه می شوند. دوغ ترش، دوغ شیرین، دوغ سنتی کم چرب و کشک، ماست چکیده در انواع نعنایی و شوید و ریحان، از انواع محصولات قابل عرضه به صورت عمده هستند که خیال سفارش دهندگان را از جهت طبیعی بودن راحت می نمایند.

خرید ویژه ماست دبه ای به صورت عمده

آشنایی با فرایند تولید ماست

آشنایی با فرایند تولید ماست ماست ها یک فرآورده شیر تخمیر شده می باشند که دارای مواد باکتریایی پولگاریکوس، لاکتوباسیلوس، استرپتوکوک و ترموفیلوس هستند. همه ماست ها باید حداقل 8.25 درصد مواد جامد داشته باشند نه چربی. همچنین ماست پر چرب نباید کمتر از 3.25 درصد چربی شیر، ماست کم چرب بیش از 2 درصد چربی شیر و ماست بدون چربی کمتر از 0.5 درصد شیر داشته باشد.

ماده اصلی ماست شیر ​​است. نوع شیر مصرفی بستگی به نوع ماست دارد، در فرآیند تولید، شیر کامل برای ماست پرچرب، شیر کم چرب برای ماست کم چرب و شیر بدون چربی برای ماست بدون چربی به کار می رود. سایر مواد لبنی در ماست برای تنظیم ترکیب مجاز هستند، مانند خامه برای تنظیم محتوای چربی و شیر خشک بدون چربی برای تنظیم محتوای جامد. محتوای جامد ماست عمدتا کمی بالاتر از حداقل 8.25٪ تنظیم می شود تا بدنه و بافت بهتری برای ماست حاصل شود.

برای تنظیم چربی شیر احتمال دارد خامه اضافه شود. تثبیت کننده ها همچنین برای بهبود یافتن بافت و همینطور افزایش استحکام عمل می کنند. آن ها به مخلوط شدن یکنواخت در ماست کمک می کنند و از جدا شدن آب پنیر جلوگیری می نمایند. نمونه هایی از تثبیت کننده ها در تولید عبارتند از آلژینات ها، ژلاتین، صمغ ها، پکتین ها و نشاسته هستند که دز ساخت ماست استفاده می شوند.

مرکز تولید ماست دبه ای رژیمی

مرکز تولید ماست دبه ای رژیمی مراکز تولید انواع ماست ها و کشک رشته ای، به ویژه ماست دبه ای رژیمی، این محصول را با برترین کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی به مراکز عرضه ارائه می دهند و نیاز بالایی از مشتریان خود را مرتفع می نمایند. در این مجموعه ها از بهترین دستگاه ها و ابزارهای روز دنیا برای تولید بهره گرفته می شود و این امر به گونه ای است که این مراکز را به سطح بالایی برای تولید و رقابت با دیگر کشورها رسانده است. مشتریان می توانند از هر حیث از بهداشت و سلامت مراکز تولید معتبر دارای مجوز اطمینان حاصل نمایند و به مصرف ماست با کیفیت خود و همچنین انواع دوغ و کشک که آن ها نیز در آن جا تولید می شوند، بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما