خرید ویژه مرغوبترین دوغ سنتی گوارا به صورت اینترنتی

دوغ یکی از نوشیدنی های خوش طعم و پرخاصیت می باشد که مصرف آن در فرهنگ ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و معمولاً به همراه غذاهایی نظیر آبگوشت، کباب و … مصرف می گردد. کیفیت دوغ و ماست تک نفره میهن نیز مهم می باشد و معمولاً به دو صورت پاستوریزه و سنتی موجود می باشد که نوع سنتی آن بسیار گوارا و محبوب می باشد و در بین مردم بسیار پر طرفدار می باشد. مجموعه ما در زمینه عرضه دوغ و سایر محصولات لبنی فعالیت دارد و متقاضیان جهت خرید ویژه مرغوبترین دوغ سنتی گوارا به صورت اینترنتی، می‌توانند به مجموعه ما مراجعه نمایند.

خرید ویژه مرغوبترین دوغ سنتی گوارا به صورت اینترنتی

بهترین انتخاب دوغ سنتی برای صادرات

بهترین انتخاب دوغ سنتی برای صادرات دوغ یکی از نوشیدنی های مفید و سالم می باشد و از نظر طب سنتی نیز این نوشیدنی بسیار آرام بخش میباشد و مصرف آن قبل از خواب به داشتن خوابی آرام و راحت کمک می نماید. طبع این نوشیدنی سرد و تر می باشد و بنابراین مصرف آن برای افرادی که دارای طبع سرد میباشند باید همراه با مصلح آن مصرف گردد که می تواند شامل نعنا یا کاکوتی یا گل محمدی و … باشد. دوغ دارای ویتامینهای B و D می باشد. مصرف دوغ از رشد باکتری های مضر در گوارش جلوگیری می نماید.

دوغ فواید مختلفی برای سلامتی دارد و مصرف دوغ های سنتی و محلی بهتر از نوع صنعتی آن می باشد. مجموعه ما توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت، در زمینه صادرات این محصول نیز فعالیت داشته باشد و دوغ سنتی را با بهترین کیفیت به کشورهای دیگر صادر نماید. محصولات مناسب برای صادرات بایستی از نظر خالص بودن و سطح کیفی در درجه بالایی بوده و تمامی موازین بهداشتی و استانداردهای لازم در تولید آنها، در حد بالایی رعایت گردد.

در خرید این محصول توجه داشته باشید که آن را از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمایید تا بتوانید از کیفیت و خلوص آن اطمینان حاصل نمایید. مجموعه ما علاوه بر عرضه دوغ سنتی، در زمینه عرضه روغن حیوانی، انواع ماست چکیده ساده و نعنایی، ماست چکیده شوید، ماست چکیده ریحان، دوغ ترش و دوغ شیرین، دوغ سنتی کم چرب و کشک نیز فعالیت دارد و آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

تولیدکنندگان دوغ سنتی گوارا در ایران

تولیدکنندگان دوغ سنتی گوارا در ایران مجموعه ما از تولیدکنندگان دوغ سنتی گوارا در ایران می باشد و این محصول را با سطح کیفی بالا عرضه می نماید. کیفیت بالای دوغ و سایر محصولات لبنی ما، باعث شده است تا بتوانیم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان عزیز را حاصل نماییم و علاوه بر تامین بازار داخلی، این محصول بی نظیر را به کشور های دیگر نیز صادر نماییم. متقاضیان جهت مشاهده و خرید از محصولات ما می‌توانند به صورت حضوری و مجازی به مجموعه ما مراجعه نمایند.

14

  1. سلام و خسته نباشید خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود . لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت دوغ سنتی گوارا نیز توضیحاتی قرار دهید و اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که پرداخت مبلغ آن به شکل اقساطی صورت بگیرد یا اینکه حتما باید به صورت نقدی تسویه شود؟

  2. سلام وقتتون بخیر ،خرید عمده از چه وزنی محاسبه میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.هزینه ارسال به چه صورته؟ اگر به صورت عمده خرید کنم آیا ارسال رایگان شامل بنده میشود؟ممنون از پاسخگوییتون.

  3. من خیلی از خرید آنلاین میترسم. هم اینکه کلاهبرداری باشه هم اینکه شاید اگه محصولشون به دستم رسید همانند عکسش نباشه. بخاطر این موضوع تا حالا خرید آنلاین نداشتم. الانم که انقدر قیمتا بالا رفته جای خرید اشتباه اصن وجود نداره. حالا میخوام ببینم بقیه راضی بودن از خریدشون تو این سایت یا نه

  4. دوغ سنتی گوارا یکی از نوشیدنی های مفید و سالم می باشد و از نظر طب سنتی نیز این نوشیدنی بسیار آرام بخش میباشد و مصرف آن قبل از خواب به داشتن خوابی آرام و راحت کمک می نماید. طبع این نوشیدنی سرد و تر می باشد و بنابراین مصرف آن برای افرادی که دارای طبع سرد میباشند باید همراه با گرمی مصرف گردد که می تواند شامل نعنا یا کاکوتی یا گل محمدی و … باشد

  5. سلام بنده رستوران سنتی دارم میخوام ببینم اگه به صورت عمده خرید کنم تخفیف دارید و اینکه ارسال محصولاتتون به چه صورت میباشد ؟ممنونم بابت مقالات زیبا و مفیدتون

  6. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    این سایت محصولاتش هم قیمت مناسبی دارد هم کیفیت محصولاتش خوبه ایا دوغ ها تاریخ انقضا هم دارن؟
    خرید از این سایت به دوستان پیشنهاد می کنم.

  7. سلام وقتتون بخیر ،خرید عمده از چه وزنی محاسبه میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.هزینه ارسال به چه صورته؟ اگر به صورت عمده خرید کنم آیا ارسال رایگان شامل بنده میشود؟ممنون از پاسخگوییتون.

  8. سلام روز بخیر
    دوغ به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد در کنار اکثر غذاهای ایرانی هست مخصوصا کباب و دیزی .حالا که خرید دوغ خوشگوار در این سایت با قیمت مناسب و با همان کیفیت بالا و عطر و طعم همیشه موجود است چه بهتر که به صورت انلاین سفارش دهیم تا در هزینه و وقت صرفه جویی شود.

  9. سلام ببخشید میخواستم بدونم دوغ سنتی گوارا چنده؟آیا به صورت تعداد ارسال دارین؟ شما ماست هم دارین؟ چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  10. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

  11. سلام وقت بخیر دوغ یکی از نوشیدنی های مفید و سالم می باشد و از نظر طب سنتی نیز این نوشیدنی بسیار آرام بخش میباشد که من از وقتی استفاده می کنم خیلی دوست دارم مرسی از شما

  12. سلام روزتون به خیر متشکرم از سایت خوبتون بابت توضیحات خوب و بی نظیری که در مورد این محصول ارائه دادید من از شما خرید کردم کیفیت محصول فوق العاده بود قیمتاتون واقعا مناسب و منصفانه بود در کل میشه گفت خرید از مجموعه شما یک خرید مطمئن به حساب میاد
    ممنون از مجموعه درجه یکتون

  13. سلام کارهای به این خوبی چرا قیمت هاش توی سایت درج نشده لطفا لیست کامل قیمت همه‌ ی محصولات رو به تفکیک توی سایت قرار بدین تا همه بتونن ببینن و از محصولات با کیفیت سنتی سالم و ارگانیک با قیمت خیلی مناسب به راحتی سفارش بدن و از این محصولات توی سفره شون استفاده کنن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما