شرکت فروش مرغوبترین دوغ عالیس سنتی ارزان

شرکت فروش مرغوبترین دوغ عالیس سنتی محصولات خود را به صورت عمده عرضه می‌کنند، به همین دلیل قیمت این محصولات در مقایسه با دیگر بازارها ارزانتر می باشد. دوغ عالیس از برندهای معتبر می باشد که امروزه محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز به صورت گسترده صادر می‌کند و از صادرات این محصول سود بسیار زیادی را کسب می‌کند. این شرکت ها تلاش می کند که متناسب با نیاز و درخواست مشتریان کیفیت محصولات را نیز افزایش دهند. مصرف کنندگان می توانند محصول مورد نظر را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده تهیه کنند.

شرکت فروش مرغوبترین دوغ عالیس سنتی ارزان

عواملی که بر قیمت دوغ تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت دوغ تاثیر دارد عوامل بسیار زیادی برای قیمت دوغ تاثیر می‌گذارد که از مهمترین عوامل می توان به کیفیت ماست اشاره کرد. اگر برای تولید دوغ از ماست پرچرب و همچنین ترش استفاده شود معمولاً محصول تولید شده بسیار با کیفیت می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد.

شایان ذکر است که نحوه عرضه نیز می‌تواند بر قیمت محصول مورد نظر تاثیر بگذارد و اگر شرکت‌ های تولیدی محصولات را به صورت فله ای ارائه دهند قیمت آن در مقایسه با دوغ بسته بندی شده بسیار پایین‌ تر است. نام برند هم از عوامل تاثیرگذار است چون در کشور ما برخی از برند ها بسیار معتبر هستند و محصولات خود را با قیمت بالاتری را می‌دهند.

معمولاً قیمت دوغ سنتی با قیمت دوغ صنعتی متفاوت است و چون کیفیت و طعم و مزه دوغ سنتی بهتر می باشد این محصول با قیمت بالاتری نسبت به دوغ صنعتی در بازارهای فروش عرضه می‌شود. در تولید دوغ سنتی از هیچ مواد نگهدارنده و افزودنی استفاده نشده است.

قیمت دوغ طعم دار با قیمت دوغ معمولی متفاوت است و برای طعم دار کردن این محصولات از نعناع و موسیر استفاده می شود که فوق العاده خوشمزه می باشند بنابراین قیمت بالاتری نیز دارند. نحوه تولید محصول مورد نظر نیز از عوامل تاثیرگذار است و قیمت دوغ گازدار با قیمت دوغ بدون گاز متفاوت می باشد.

خرید اینترنتی دوغ عالیس سنتی

خرید اینترنتی دوغ عالیس سنتی خرید اینترنتی دوغ عالیس سنتی باعث شده است که امروزه مصرف کنندگان بتوانند در کمترین زمان محصولات خود را خریداری نمایند. سایت فروش اینترنتی برای مراکز فروش بزرگ نیز مناسب می باشد چون می‌توانند خریدهای کلی خود را بدون مراجعه به مراکز تولید و یا عرضه انجام دهند. امروز صادرات محصول مورد نظر نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود و کشورهای خارجی به واسطه نمایندگی‌ های فروش این کشورها در کمترین زمان محصولات خود را سفارش و خریداری می‌کنند. دوغ عالیس بیشتر به صورت بسته بندی شده برای صادرات آماده می‌شود و معمولاً بسته بندی محصولات بسیار شیک و متنوع می باشد. در بازارهای داخلی نیز دوغ موردنظر در بسته‌ هایی با وزن‌های گوناگون عرضه می‌شود.

17

  1. سلام اگه اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در مورد محصولتون بخوایم آیا شما در سایتتون مشاوره تخصصی هم انجام میدین؟ و به نظرم خیلی خوب میشه که تاریخ تولید دوغ عالیس رو هم تو سایت قرار بدین که با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب اون اقدام کنیم و بدونیم این محصول تا چه زمانی قابل استفاده هست.

  2. سلام ممنون میشم کاتالوگ محصولات خود را در سایت قرار دهید تا راحت تر بتوانیم انتخاب کنیم . باید از طریق واتساپ پیام بدهم تا از قیمت مطلع شوم؟

  3. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  4. دوغ عالیس از برندهای معتبر می باشد که امروزه محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز به صورت گسترده صادر می‌کند و از صادرات این محصول سود بسیار زیادی را کسب می‌کند فکر نمیکنم کسی دوغ عالیس رو نشناسه و عالیس با دوغش کلن معروف شد چون واقعا خوش طعمه دوغاش

  5. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من نشان داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم و نگران ترافیک و وقت برای تهیه کالای مورد نظرم نباشم.

  6. سلام من در مقالات مختلفتون مشاهده کردم هم برند پگاهو میفروشید هم عالیس شما واسطه اید یا محصول پگاه و آلیس برا خودتونه؟

  7. سلام وقت به خیر
    من خیلی راضی بودم از انتخاب این سایت برای خرید دوغ سنتی عالیس و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    ضمن این که علاوه بر خرید، مطالب خوب و مفیدی در سایت وجود داشت که اطلاع از اون برای شناخت کالا بسیار لازم هست و این مطالب برای من بسیار جذاب بود

  8. با سلام و خسته نباشید من برای مادرم همیشه دوغ آلیس سفارش میدم معمولاً قیمت دوغ سنتی با قیمت دوغ صنعتی متفاوت است و چون کیفیت و طعم و مزه دوغ سنتی بهتر می باشدخب مسلما این محصول با قیمت بالاتری نسبت به دوغ صنعتی در بازارهای فروش عرضه می‌شود.

  9. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    من می خواستم از محصولتون سفارش بدم ولی نمیدونم شما به صورت عمده هم فروش دارین یا خیر؟
    قیمت محصولاتتون به صورت عمده چقد هست؟

  10. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    من می خواستم از محصولتون سفارش بدم ولی نمیدونم شما به صورت عمده هم فروش دارین یا خیر؟
    قیمت محصولاتتون به صورت عمده چقد هست؟

  11. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، تصاویر هم گویای این مسئله است. فقط اگه درباره ی مواد اولیه هم توضیحاتی ذکر کنید خیلی عالی میشه.ممنونم از سایت خوبتون.

  12. سلام وقت بخیر
    لطفا قیمت و نحوه ارسال و هزینه ارسال دوغ عالیس سنتی را بفرمایید و اینکه میشه در حجم بالا هم سفارش داد ؟و تخفیف هم داره یا هم قیمت سوپر مارکت است؟ممنونم از پاسخگویی شما مشاوران محترم سایت چیچک

  13. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت دوغ آلیس تک نفره چنده؟میخواستم برای مغازه مون سفارش بدم آیا به صورت شرایطی هم کار میکنین؟

  14. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  15. سلام وقت بخیر قیمت دوغ طعم دار با قیمت دوغ معمولی متفاوت است و برای طعم دار کردن این محصولات از نعناع و موسیر استفاده می شود که فوق العاده خوشمزه می باشند من که راضی م از تون

  16. سلام و خسته نباشید

    من به شخصه دوغ های سنتی را بیشتر ترجیح می دهم تا بقیه دوغ ها، و همیشه هم از همین دوغ های سنتی سفارش میدهم .شماهم حتما این کارو انجام دهید چون خیلی عالیه.

  17. سلام خسته نباشید لطفا لیست تمام دوغ هایی که موجود دارین رو توی سایت قرار بدین و هر کدوم قیمتش رو مشخص کنین که کاملا مشخص باشه و بشه با جزئیات این لیست رو با هم مقایسه کرد و از بین آیتم های موجود با توجه به اطلاعاتش و کیفیت و قیمتی که دارن بر اساس نیاز مشتری بهترین گزینه ها رو انتخاب کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما