صادرات دوغ طراوت به کشورهای آسیایی

لبنیات دسته ای وسیع و پر خاصیت از مواد غذایی هستند که بسیاری از نیاز های بدن ما را تامین می کنند این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و دوغ و کشک سمیه یکی از با کیفیت ترین و پر خاصیت ترین انواع لبنیات می باشد، دوغ با انواع برند وارد بازار می شود و دوغ طراوت یکی از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین انواع این کالا است . شما می توانید نمونه های مشابه به این دوغ را مانند دوغ ضیافت خریداری و استفاده کنید و بین انواع دوغ ،بهترین و با کیفیت ترین آن را انتخاب نمایید.

صادرات دوغ طراوت به کشورهای آسیایی

آشنایی با فرایند تولید دوغ

آشنایی با فرایند تولید دوغ دوغ یکی از انواع لبنیات و یک نوشیدنی بسیار سالم و مقوی است که با مصرف این محصول لبنی در کنار انواع غذا می توان لذت بیشتری از صرف غذا کسب کرد، دوغ به صورت محلی یا سنتی و یا به صورت صنعتی و در انواع طعم و مزه تولید می شود و می توان این نوشیدنی را به سادگی در منزل تهیه نمود و یا از انواع آماده دوغ خریداری و استفاده کرد.

برای درست کردن دوغ نیاز به ماست خوش طعم و چرب داریم. برخی از افراد که دوغ ترش دوست دارند می توانند از ماست ترش استفاده کنند و برخی دیگر که طعم متعادل دوغ را دوست می دارند می توانند از انواع ماست با طعم معمولی استفاده کنند.

بهتر است نسبت دو به یک آب را با ماست مخلوط کنید اگر بتوانید از مخلوط کن یا همزن برای این کار استفاده نمایید خیلی بهتر است زیرا نتیجه کار بهتر می شود، شما می توانید از مقدار کمی نمک و کمی نعنا خشک و یا پونه برای معطر کردن و طعم دادن به دوغ استفاده نمایید. دوغ به صورت صنعتی و با طعم های بسیار بیشتری تولید و با هزینه ترخیص کاری بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده می شود.

تامین عمده دوغ طراوت صادراتی

تامین عمده دوغ طراوت صادراتی تامین کننده دوغ طراوت صادراتی و کشک کامبیز، این کالای درجه یک و بسیار مرغوب و خوشمزه را از بهترین و پر چرب ترین انواع ماست های درجه یک و در انواع طعم های دوست داشتنی تولید و کالا را بسته بندی شده در تمام بازار های داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان قرار داده است.

توزیع کننده دوغ درجه یک طراوت این کالای عالی و پر طرفدار را در تمام بازارهای داخلی و خارجی توزیع نموده است و شما مصرف کننده محترم می تواند دوغ صادراتی را با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری کنید برای این کار باید تمام واسطه ها را از بین ببرید و خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما