قیمت انواع دوغ پروبیوتیک در بازار داخلی

برای آگاهی از قیمت دوغ پروبیوتیک در بازار داخلی شما می توانید به وب سایت های معتبر مراجعه نمایید، البته کارشناسان فروش ما نیز آمادگی پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند و می توانید از قیمت انواع دوغ فله ای و همچنین دوغ بسته بندی با خبر بشوید. نبود ثبات ارز در بازار داخلی سبب شده است که ما نتوانیم قیمت دقیق دوغ لیتری را در وب سایت خود درج نمایی، البته ما پس از تولید محصولات را مستقیماً ارائه می دهیم و همین موضوع سبب شده است که قیمت ارائه انواع دوغ پروبیوتیک در این مرکز بسیار مناسب باشد.

قیمت انواع دوغ پروبیوتیک در بازار داخلی

بهترین نوع بسته بندی دوغ برای فروش

بهترین نوع بسته بندی دوغ برای فروش دوغ یکی از نوشیدنی های سنتی و اصیل ایرانی می باشد که در زمان گذشته فقط به صورت ساده تولید می شود و به نام دوغ عشایری و همچنین دوغ سنتی معروف بود، امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع دوغ فعالیت دارند و این محصولات را در طعم های مختلف و متفاوت ارائه می‌دهند.

دوغ ایرانی مورد استقبال کشورهای بسیار زیادی قرار گرفته است، همان طور که می‌دانید در زمینه صادرات اولین و مهمترین نکته در نظر گرفتن بسته بندی دوغ می باشد، هرچه شرکت ها از بسته بندی های به روز و جدیدتری استفاده کنند، قطعا می‌توانند مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب نمایند.

بسته بندی دوغ باید به گونه‌ای باشد که در زمینه حمل و نقل و جابجایی کیفیت آن هیچ گونه تغییر نکند، ما از بهترین قوطی های پت در ابعاد و اشکال مختلف برای بسته نمودن دوغ استفاده می‌کنیم.

داشتن درب آسان بازشو نیز برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد، مهمترین نکته پرس شدن درب دوغ به وسیله دستگاه صنعتی می باشد، ما از بهترین دستگاه های درجه یک استفاده نموده ایم و این محصولات دارای درب آسان بازشو می باشند که تمامی افراد می توانند به راحتی بسته‌بندی دوغ را باز نمایند.

در زمینه فروش عمدتا شرکت ها دوغ را به صورت پرسی و جینی ارائه می دهند بهترین و با کیفیت ترین نوع دوغ در بسته‌بندی‌های ۶ دایی و همچنین ۱۲ تایی ارائه می شود، البته برای سر صادرات نیز عموما از بسته‌بندی‌های ۲۴ تایی استفاده می‌کنند.

بازار پخش دوغ پروبیوتیک جدید

بازار پخش دوغ پروبیوتیک جدید در بازار پخش دوغ پروبیوتیک جدید، شاهد انواع بسته بندی های جدید و زیبا خواهید بود، البته در بازار واسطه های زیادی وجود دارند، اگر شما به طور مستقیم محصولات کارخانه خریداری کنید از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تمامی رستوران ها و همچنین فروشگاه ها می توانند مستقیما از دوغ مد نظر خود را از این مرکز سفارش بدهند، پخش دوغ در این مرکز در طعم های مختلف می باشد، که از جمله پرطرفدارترین نوع آن می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • دوغ سنتی
  • دوغ گازدار
  • دوغ با طعم نعنا
  • دوغ با طعم ریحان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما