قیمت دوغ ترش درجه یک صادراتی

دوغ خشک و کشک خشک گوسفندی یکی از جدیدترین فرآورده‌های لبنی می‌باشد که مورد استقبال بسیاری از افراد نیز قرار گرفته‌ است. مجموعه بازرگانی ما به‌ عنوان برترین مرکز فروش دوغ ترش به‌ صورت مستقیم و اینترنتی در کشور مطرح گردیده‌ است. بنابراین در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده دوغ فله ای مرغوب و درجه یک را با قیمتی مناسب دارید می‌توانید به سایت اینترنتی شرکت بازرگانی ما مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت دوغ می‌توانید با واحد پشتیبانی و فروش مجموعه ما در تماس باشید.

قیمت دوغ ترش درجه یک صادراتی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوغ ترش

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوغ ترش دوغ از جمله لبنیات بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد اما در هنگام مصرف این فرآورده لبنی باید توصیه‌هایی را مورد توجه قرار دهید. دوغ از آنجا که دارای طبع سردی می‌باشد لازم است که به‌ هنگام مصرف آن از طعم‌دهنده هایی مانند پودر نعنا نیز استفاده کنید. این امر موجب می‌شود ضمن خنثی‌سازی طبع سرد این محصول از خاصیت‌های بسیار بالای دوغ بهره‌مند شوید.

حتما هنگام خرید دوغ بسته‌بندی آن توجه کنید که به‌ صورت کاملاً پلمپ شده باشد. همچنین تاریخ تولید و انقضا بر روی آن درج گردیده باشد. دوغ را از مراکز تولیدی و فروش معتبر خریداری نمایید و حتما به علامت پروانه بهداشت بر روی آن توجه کنید. دوغ هایی که دارای نام و نشانی مشخصی نیستند و در شرایط بهداشتی مناسبی تولید نشده‌اند و با مصرف آن ممکن است دچار مسمومیت غذایی شوید.

دوغ غلیظ از بهترین دوغ‌های موجود در بازار هستند که میزان کلسیم آن بسیار بالا می‌باشد، بنابراین حتما به غلظت دوغ توجه داشته باشید. یک دوغ درجه یک و با کیفیت حتما از غلظت مناسبی برخوردار است. امروزه دوغ را در طعم‌های مختلفی تولید می‌شوند که توجه نمایید که دارای طعم دل‌پذیر و تازه‌ای باشد.

دوغ‌ های مانده معمولاً دارای بوی نامطبوعی هستند. با شناسایی بهترین عرضه‌ کنندگان دوغ ترش بسته‌بندی می‌توان این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان و به‌ صرفه خریداری نمود.

قیمت استثنایی دوغ ترش فله ای

قیمت استثنایی دوغ ترش فله ای مجموعه بازرگانی ما یکی از بزرگ‌ ترین مراکز عرضه دوغ و کشک محلی گوسفندی در کشور است که این محصول را به‌ صورت ترش و کاملاً بهداشتی در بسته‌بندی‌های کاملاً استاندارد به فروش می‌رساند. با توجه به فروش مستقیم و بدون واسطه نقص قیمت این محصول کاهش یافته و شما می‌توانید با قیمتی پایین‌تر از سایر بازارهای مشابه این محصول را به‌ صورت عمده خریداری نمایید.

دوغ ترش و همچنین سایر دوغ‌های محلی و با کیفیت در بسته‌بندی‌های کاملاً بهداشتی قرار گرفته و در اختیار شما مشتریان محترم قرار می‌گیرد. علاوه بر فروش دوغ در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات این محصول در خارج از کشور نیز بپردازیم. از جمله عواملی که باعث شده‌ است به‌ عنوان یک واحد نمونه فروش لبنیات در بازارهای بین‌المللی مطرح شویم ارائه بهترین دوغ مرغوب و اعلا با قیمتی ارزان و به‌ صرفه می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما