قیمت دوغ ترش میهن در بازار چند است؟

عوامل بسیار زیادی بر قیمت دوغ ترش میهن تاثیرگذار می‌باشد به طور کلی واسطه ها عامل افزایش قیمت انواع محصولات خوراکی می باشند، برای آگاهی از قیممت دوغ ترش میهن شما می توانید با کارشناسان فروش این مرکز در تماس باشید کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود، مستند نموده انواع دوغ بسته بندی شده را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد تا تمامی مشتریان توانایی تهیه و خرید این محصول را داشته باشد و این موضوع سبب شده است که دوغ میهن یکی از پرطرفدارترین نوع ۲ در بازار داخلی و خارجی باشد.

قیمت دوغ ترش میهن در بازار چند است؟

چگونگی انتخاب بهترین نوع دوغ

چگونگی انتخاب بهترین نوع دوغ همانطور که می‌دانید در بازار شاهد انواع دوخت های مختلف خواهید بود از آنجا که تغذیه تاثیر بسیار عالی و سلامت جسمانی افراد دارد بنابراین حتما باید از بهترین نوع دوغ استفاده کنید شرکتهای معتبر انواع دوغ را در طرح ها و مدل های مختلف را می‌دهد که هر کس می‌تواند متناسب با ذائقه و نیاز خود آن را مصرف نمایید.

دو قبولی یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع دوغ می باشد که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف این محصول دارد البته شما در هنگام تهیه و خرید دوغ باید به درصد میزان نمک آن توجه داشته باشید همانطور که می دانید بیشتر سالمندان مبتلا به بیماری فشار خون و بیماری های قلبی می باشد از این رو هر چه درصد نمک به کار برده شده در فرآیند دوغ کمتر باشد ارزش غذایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

دو قناری یکی دیگر از دوره های پرطرفدار میباشد امروزه بیشتر خانواده‌ها از دوره‌های معنای استفاده می‌کنند مصرف این ماده غذایی برای افرادی که مبتلا به بیماری های معده و روده می باشد بسیار حائز اهمیت می باشد و تاثیر بسیار عالی برای هضم آسان تر غذاها دارد.

به طور کلی در هنگام تهیه و خرید دوغ شما باید به نکات زیر توجه داشته باشید؛

  • داشتن بسته بندی کاملا بهداشتی و مستحکم
  • داشتن تاریخ تولید و تاریخ انقضا
  • میزان غلظت دوغ
  • داشتن طعم عالی و بی نظیر
  • در نظر گرفتن مواد تشکیل دهنده

مرکز سفارش دوغ ترش میهن

مرکز سفارش دوغ ترش میهن دوغ ترش میهن یکی از بهترین نوع دو خوابی باشد که مصرف آن تثیر بسیار عالی و افزایش میزان تقویت عملکرد دستگاه گوارش دارد و همچنین باعث جذب کلسیم بالا نیز می شود بزرگترین مرکز سفارش دوغ میهن این محصولات را به صورت عمده ارائه می دهد که شما می‌توانید دوغ صادراتی را نیز از این مرکز سفارش بدهید.

دوغ ترش میهن در طرحهای مختلف و متفاوتی ارائه می‌شود که از جمله بهترین نوع آن دوغ ترش و گازدار و همچنین دوغ ترش نعنایی و دوغ ترش ریحان می باشد.

41

  1. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید شما در استانهای کرمانشاه یا کردستان و کلا استانهای غربی ایران هم دفتر فروش و نمایندگی دارین؟ اگر جواب مثبته لطفا بفرمایید تو کدوم شهرهای این استان این دفاتر شما فعال هستند و در صورت امکان نشانی و شماره تماسشون رو میزارین تو سایت؟دوغ ترش فروش خیلی بالایی دارد.

  2. سلام در ابتدا تشکر می کنم از سایت خوبتون.اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ، تنوع در محصولات باعث میشه ما بتونیم چند محصول و باهم سفارش بدیم. ممنونم.

  3. سلام سفارش دادم برای عقد قرداد و جلسه تایم را ست کنید
    لطفا لوکیشن جلسه را برایم از طریق واتساپ بفرستید ممنونم

  4. سلام و روز بخیر جهت جلسه کاری برای روز شنبه لطفا تایم و مکان جلسه را هرچه زود تر اعلام کنید
    برای هماهنگی جلسه با کی باید تماس بگیرم؟ ممنون و تشکر

  5. دوغ به دلیل طبیعت سرد، علائم گرمازدگی، خستگی و عطش را التیام بخشیده و مانند ماست، حاوی میکروارگانیسم‌های زنده و مفیدی است که از رشد و تکثیر بسیاری از باکتری‌های مضر در دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند. ارزش تغذیه‌ای این نوشیدنی به دلیل رقیق بودن کمتر از ماست بوده و نمی‌توان آن را جایگزین این فرآورده کرد.

  6. دوغ را به روش سنتی و صنعتی تهیه می‌کنند. البته دوغ صنعتی خالی از اشکال نیست. این نوشیدنی سرشار از نمک بوده و برای مبتلایان به فشار خون بالا، بیماران قلبی. عروقی و کسانی که دچار نارسایی کلیوی هستند بسیار مضر است.

  7. سلام و عرض ادب. کیفیت محصولات خیلی مرغوب بودند و قیمت ها هم به خاطر بی واسطه بودن خیلی منصفانه و مناسبه. حتماً پیشنهاد میکنم که خرید داشته باشید

  8. سلام وقت بخیر برای خرید عمده چجوری باید سفارش بدیم؟ شماره ای هست که بتونم باهاش تماس بگیرم؟

  9. سلام این دوغ دارای طعم عالی و بی نظیر است غلیظ است در بطری زیبایی ریخته شده است و استاندارد های لازم در آن به کاررفته است

  10. کلی آدم دلش میسوزه وقتی بسته تحویلی رو باز میکنه و با صحنه ای روبرو میشه که انتظارشو نداره! خوشبختانه خرید از این سایت برای من بسیار عالی بود همه چی بسیاربا کیفیت بود. مشاوران بسیار خوبی داشت. کیفیت محصول آن هم بی نظیر بود. با تشکر از شما

  11. مصرف دوغ ترش واسه کسایی که مشکل معده دارن اصلا توصیه نمیشه . من خودم هر بار که دوغ ترش خوردم معده ام بهم ریخته و باعث شده کارم به دکتر بکشه .

  12. دلیل خواب‌ آور بودن دوغ، پپتیدهای موجود در پروتئین‌های شیر است. این خاصیت دوغ یک مزیت است تا زمانی که شما برای انجام کاری نیاز به هوشیاری نداشته باشید. در غیر اینصورت می توانید از این خاصیت دوغ نهایت استفاده و لذت را ببرید.

  13. سلام وقت بخیر
    ممنونم از محصولات خوبی که در اختیار ما میذارین
    واقعا محشره
    من همه لبنیاتی که مربوط به میهنه استفاده میکنم

  14. دوغ ترش میهن یکی از بهترین نوع دو خوابی باشد که مصرف آن تثیر بسیار عالی و افزایش میزان تقویت عملکرد دستگاه گوارش دارد و همچنین باعث جذب کلسیم بالا نیز می شود که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف این محصول دارد

  15. دوغ ترش میهن یکی از بهترین نوع دوغهایی باشد که مصرف آن تاثیر بسیار عالی در افزایش میزان تقویت عملکرد دستگاه گوارش دارد و همچنین باعث جذب کلسیم بالا نیز می شود که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف این محصول دارند

  16. سلام من برای فروشگاهم از این دوغ ها سفارش دادم واقعا محصولاتتون عالیه من که عاشق محصولاتتون هستم و همیشه از همین جا خرید میکنم

  17. برای تهیه اقلام دوغ می توانید با بنده تماس بگیرید. عرضه کننده انواع اقلام مورد با هر نمازی.

  18. سلام،بنده مرکز پخش دارم و قصد خرید عمده این محصول دارم،میخاستم بدونم فروش به صورت عمده هم دارین؟قیمت ها برای فروش عمده به چه شکل؟ و اینکه آیا برای فروش عمده قیمت ها متفاوت؟و آیا فروش کلی ارسال رایگان؟

  19. لبنیاتی میهن از قدیم تا الان کیفیت محصولات خودش رو نگه داشته و برای سلامت مشتریان خود اهمیت قائل است

  20. سلام وقت بخیر
    تغذیه تاثیر بسیار عالی و سلامت جسمانی افراد دارد بنابراین حتما باید از بهترین نوع دوغ استفاده کنید شرکتهای معتبر انواع دوغ را در طرح ها و مدل های مختلف را می‌دهد که هر کس می‌تواند متناسب با ذائقه و نیاز خود آن را مصرف نمایید. ممنون از مطالب خوب سایتتون

  21. دوغ های شما خوب است و کنار غذا همیشه سر سفره ما هست و من غذا را با دوغ مصرف می کنم و از محصولات شما راضی هستم .

  22. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    شما در استانهای کرمانشاه یا کردستان و کلا استانهای غربی ایران هم دفتر فروش و نمایندگی دوغ ترش میهن دارین؟ اگر جواب مثبته لطفا بفرمایید تو کدوم شهرهای این استان این دفاتر شما فعال هستند و در صورت امکان نشانی و شماره تماسشون رو میزارین تو سایت؟

  23. این دوغ یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع دوغ می باشد که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف این محصول دارد البته شما در هنگام تهیه و خرید دوغ باید به درصد میزان نمک آن توجه داشته باشید همانطور که می دانید بیشتر سالمندان مبتلا به بیماری فشار خون و بیماری های قلبی می باشد از این رو هر چه درصد نمک به کار برده شده در فرآیند دوغ کمتر باشد ارزش غذایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

  24. سلام. هنگام تهیه و خرید دوغ باید به درصد میزان نمک آن توجه داشته باشید همانطور که می دانید بیشتر سالمندان مبتلا به بیماری فشار خون و بیماری های قلبی می باشد از این رو هر چه درصد نمک به کار برده شده در فرآیند دوغ کمتر باشد ارزش غذایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

  25. دوغ ترش یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع دوغ می باشد که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف این محصول دارد البته شما در هنگام تهیه و خرید دوغ باید به درصد میزان نمک آن توجه داشته باشید همانطور که می دانید بیشتر سالمندان مبتلا به بیماری فشار خون و بیماری های قلبی می باشد از این رو هر چه درصد نمک به کار برده شده در فرآیند دوغ کمتر باشد ارزش غذایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

  26. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    من خودم به شخصه از این سایت خرید کردم و از خریدم بشدت راضی بودم مرسی از این همه کیفیتی که محصولاتتون داشت.
    تشکر ویژه از این سایت خوب

  27. سلام ممنونم بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند و از تجربیات مشتریان شما استفاده کنند تا خرید بهتری داشته باشند.

  28. سلام روز بخیر
    ممنون که تمام قیمت های به روز شده دوغ میهن را در سایت خود قرار می دهید تا بتوانیم بهتر خرید انجام دهیم. ولی قیمت بعضی ها از دوغ ها با بازار متفاوت است علت این تفاوت قیمت در چیست و به کدام میتوان اعتاد کرد پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاس گزارم

  29. سلام وقت شما بخیر دوغ ترش میهن در طعم متفاوتی ارائه می‌شود که از جمله بهترین نوع آن دوغ ترش و گازدار و همچنین دوغ ترش نعنایی و دوغ ترش ریحان می باشد. که من خیلی دوس د اشتم

  30. باسلام خدمت شما ببخشید دوغ ترش مهین چنده؟میخواستم بدونم قیمت درسایت شما نسبت به بازار ارزون تره؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  31. سلام و درود مطالب بسیار جالب و مفیدی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. میتونم اطمینان بدم شما با خرید از این مجموعه ، کیفیت تضمین شده کالا را به طور قطع و یقین در اختیار خواهید داشت.

  32. سلام و خسته نباشید. قیمت دوغ ترش میهن بسیار خوش مزه است و من همیشه همراه غذام باید این دوغ ترش باشه. قیمت خوبی این سایت نسبت به بازار داره

  33. برند میهن یکی از بهترین برندهای شرکت های لبنی داخلی هست که همه ی ایرانی ها از بچگی تقریبا با این نام آشنا هستند و از محصولاتش استفاده کردن. اینکه هر از چند گاهی یک محصول جدید با این نام وارد بازار میشه نشان از خلاقیت و تنوع در محصولات این کارخانه دارد. دوغ هم که با ترش بودنش بین ما معروفه

  34. با سلام واحترام بر شما که یکی از پر فایده ترین محصول خوب خوشمزه را به فروش برسانید وبرند کنید و این محصول خوب می شه قیمت هم بگید

  35. سلام و عرض ادب خدمت ادمین عزیز

    من بشدت علاقه زیادی به دوغ دارم و بنظر من کنار هر غذایی لازم و ضروری است .پس توصیه بنده بشما خریدار ی ازان است

  36. سلام … عرضه مستقیم با حذف واسطه از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس و خداقوت به شما.

  37. سلام خسته نباشید خوشحالم میبینم دوغ ترش اوردین واقعا عالیه خیلی خوشمزه اس مزه ی پرطرفداری داره و با غذاهای ایرانی یک نوشیدنی بی نقص میشه من توصیه میکنم دوغ ترش رو حتی شده یک بار امتحان کنید مطمئنا دوسش دارین و مشتری میشین مزه ی ترش دوغ با دوغ های همیشگی متفاوته و همین امتیاز این محصول محسوب میشه

  38. سلام وقت بخیر
    کسی نیس از محصولات میهن استفاده نکرده باشه
    و از محصولاتش راضی نباشه دوغ هاشونم که حرف ندارن.

  39. فقط دوغ های میهن رو به فروش می رسونید یا مارک های دیگه هم کار می کنید؟

  40. سلام یه سفارش عمده برای استان شیراز دارم. لطف کنید در مورد شرایط حمل یه سری اطلاعاتی بهم ارائه بدید. ممنون

  41. دوغ ترش میهن در طرحهای مختلف و متفاوتی ارائه می‌شود که از جمله بهترین نوع آن دوغ ترش و گازدار و همچنین دوغ ترش نعنایی و دوغ ترش ریحان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما