قیمت مناسب دوغ ترش محلی به صورت عمده

دوغ جز لبنیات بوده و طبع خشک و سردی دارد و در فصل تابستان و گرما برای جلوگیری از مبتلا شدن به گرما زدگی مورد استفاده قرار میگیرد. دوغ از ماست تشکیل میشود. و در طعم های مختلف به بازار عرضه میشود. دوغ ترش محلی در فروشگاه لبنیاتی با قیمت مناسب به فروش میرسد. دوغ سنتی یکی از پرفروش ترین و قدیمی ترین نوع لبنیات در بازار میباشد و طرفداران زیادی دارد.

قیمت مناسب دوغ ترش محلی به صورت عمده

آشنایی با فرایند تولید دوغ ترش

آشنایی با فرایند تولید دوغ ترش در این مقاله می خواهیم شما را با فرایند تولید دوغ ترش آشنا کنیم پس تا آخر این مبحث همراه ما باشید. برای تولید دوغ ترش نیاز به مقدار کمی ماست و دوغ و شیر و نمک داریم. در مرحله اول شیر را با مقداری آب توسط همزن دستی ترکیب کرده تا کاملاً مخلوط شود. سپس به اندازه یک استکان از این ترکیب جدا کرده است و کنار بگذارید.

در مرحله بعدی ترکیب باقیمانده را در قابلمه ریخته و بر روی شعله گاز قرار دهید. دقت داشته باشید نیازی نیست که این ترکیب جوش بیاید همین که مقداری گرم شود کافیست. در مرحله آخر زیر گاز را خاموش کرده تا ترکیب ولرم شود سپس ماست و نمک و ترکیب کنار گذاشته شده را به این مواد اضافه کرده و کامل هم بزنید.

سپس مواد را در ظرفی عمیق و در بسته بریزید و هر چند دقیقه یک بار آن را تکان دهید. برای درست شدن دوغ باید دو روز صبر کنید. بهتر است این ترکیب را در فضای گرم نگهداری کنید. هرچقدر محیط گرم تر باشد دوغ سریعتر آماده خواهد. برای درست کردن دوغ گازدار بهتر است از ماست ترش محلی استفاده کنید.

برای درست کردن دوغ ترش بهتر است از شیر های محلی استفاده کنید زیرا دوغ غلیظ‌ تر و چرب تر خواهد بود. درست کردن دوغ با شیرهای پاستوریزه باعث می‌شود دوغ رقیق تر بوده و به اندازه کافی چرب نباشد.

تولید انواع دوغ ترش محلی

تولید انواع دوغ ترش محلی در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که مشغول به تولید انواع دوغ هستند. این کارخانه ها دوغ را در طعم های مختلف نعنایی و خیار پونه تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. این دوغ ها توسط دستگاه های مدرن و امروزی و رعایت پروتکل های بهداشتی در دو طعم معمولی و گازدار به دست مشتریان میرسد. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع دوغ ترش محلی می باشد.

افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند می توانند با مراجعه به سایت های آنلاین و معتبر اقدام به خرید کرده و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند. صادرات دوغ یکی از پرسودترین شغل ها در ایران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما