قیمت کلی دوغ طبیعی در سال ۱۴۰۰

قیمت کلی دوغ طبیعی در سال ۱۴۰۰، بستگی به کیفیت دوغ و میزان خریدتان دارد، برای اطلاع از قیمت دوغ طبیعی می توانید با این سایت معتبر اینترنتی ارتباط برقرار کرده و علاوه بر اطلاع از قیمت، در مورد کیفیت و میزان خریدتان از آن ها مشاوره بگیرید تا در نهایت بهترین محصول را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت کلی دوغ طبیعی در سال ۱۴۰۰

انواع دوغ تازه را بشناسیم

انواع دوغ تازه را بشناسیم دوغ نوشیدنی پر مصرفی است که طعم های مختلفی دارد و آن را می توانید همراه با غذا میل کنید یا به عنوان نوشیدنی خنک برای رفع تشنگی مصرف کنید، دوغ انواع مختلفی دارد از جمله: دوغ معمولی: از ماست تهیه می شود و اسانس و سبزی معطر به آن اضافه می شود تا عطر و طعم بی نظیری به خود بگیرد، این نوع دوغ به خودی خود و در صورت نگهداری در محیط خنک، گاز ندارد ولی اگر در دمای بالا نگهداری شود، در اثر پدیده‌ی تخمیر، گازدار می شود.

دوغ گازدار: از مخلوط ماست و آب تولید می شود و گاز به آن اضافه می کنند، سپس اسانس مورد نظر را به آن اضافه می کنند تا دوغ طعم دار شود. دوغ حرارت دیده بدون گاز: بعد از آن دوغ تولید شد یعنی از مخلوط کردن ماست و آب و نمک، آن را حرارت می دهند تا ماندگاری بالایی داشته باشد و گازی در آن تشکیل نشود.

دوغ حرارت دیده گازدار: بعد از مخلوط کردن ماست و آب و تولید دوغ آن را حرارت می دهند و به آن باکتری ترموفیل اضافه می کنند تا به صورت طبیعی، بعد از ماندن در دمای بالای ۲۰ درجه، گاز در آن تولید شود. همه‌ی این دوغ ها با اسانس های متفاوتی در بازار موجود می باشد که هر فرد با توجه به ذائقه و سلیقه خود آن را خریداری و مصرف نماید.

مرجع خرید دوغ طبیعی عمده

مرجع خرید دوغ طبیعی عمده مرجع خرید دوغ طبیعی عمده، با بالا بردن کیفیت محصولات خود توانسته است رضایت مشتری را بدست آورد و فروش بالاتری داشته باشد زیرا می داند که فروش بالاتر در گرو کیفیت بالاتر محصول است و مشتری واقعی محصول با کیفیت را بیشتر می پسندد و تقاضا می کند. برای خرید دوغ صادراتی و اطلاع از نرخ ترخیص کاری می توانید روش اینترنتی را انتخاب کنید.

روش اینترنتی یک روش نوین و پر طرفدار است و مزایای زیادی دارد، امکان مقایسه قیمت ها را به مشتری می‌دهد و باعث صرفه‌جویی هم در وقت و هم در هزینه رفت و آمد مشتری می شود و باعث لذت مشتری از خرید می شود و به خرید دوباره راغب می شود و این گونه خرید را به سایرین نیز پیشنهاد می دهد.

9

  1. سلام خسته نباشید آیا با فروشگاه های زنجیره ای هم قرارداد جهت تامین دوغ میبندین و امکان فراهم کردن حجم عمده برای کل سال را دارین؟خیلی از فروشگاه ها جنس رو به صورت امانی در اختیار ما میزارن و بعد از فروش تسویه میکنن.برای شما هم امکانش هست اینکارو کنین؟

  2. سلام ممنون از سایت خوبتون، لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت محصولات و هزینه ارسال را نیز در سایت قرار دهید تا برای ثبت سفارش راحت تر اقدام کنیم.

  3. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    من از این سایت قبلا خرید کرده بودم و کیفیت و قیمت خوب بود
    ولی الان قیمت محصولات رو نمیدونم آیا تغییری کرده است؟با این گرونی قطعا دوغ های شما هم گران شده

  4. سلام وقت بخیر
    قیمت دوغ در سایت بروز نشده متاسفانه و امکان ثبت سفارش فعلا نیست ایا میشه با شماره های موجود در سایت ارتباط برقرار کرد؟من سفارش دوغ دارم در حجم بالا چون از کیفیت و ارسال به موقع شما خیلی راضی بودم پیشاپیش از جواب دهی شما ممنونم

  5. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  6. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  7. سلام دوغ های موجود در سایت شما با اسانس های متفاوتی در بازار موجود می باشد که هر فرد با توجه به ذائقه و سلیقه خود آن را خریداری و مصرف نماید.

  8. سلام و خسته نباشد به ادمین عزیز ک جهت راهنمایی ما تلاش میکند
    اصلا تصاویر داخل سایت رو که میبینم خیلی لذت میبرم
    خیلی دوست دارم که این تصاویر زیبای دوغ را میبینم و تمایل پیدا میکنم برای خرید.ممنونم

  9. سلام خسته نباشید دوغ طبیعی که دارین به صورت سنتی و محلی تهیه شده؟ مواد افزودنی و نگهدارنده داره یا کاملا ارگانیک داره تهیه میشه؟ مجوز بهداشت و سلامت داره که بشه توی مغازه و فروشگاه ها عرضه کرد ؟انقضای این کار چند روزه است؟ و در نهایت لیست قیمت جدیدش رو برای بنده ارسال کنین ممنون میشم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما