لیست آخرین قیمت دوغ دولیتری پگاه در سال جدید

دوغ دو لیتری پگاه به عنوان یکی از بسته‌بندی های مناسب این محصول از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است و همچنین کیفیت و طعم آن هم مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است که باعث شده بازار خرید و فروش پر رونقی داشته باشد. لیست آخرین قیمت دوغ دولیتری پگاه در سال جدید افزایش قیمت‌های داشته است مانند دیگر انواع محصولات لبنی همواره قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفته اند البته در روش تهیه کردن معمولاً خرید به عنوان روش مستقیم و حجم بالا با قیمت مناسب تری شکل می پذیرد چون جزو خریدهای عمده محسوب می‌شود.

لیست آخرین قیمت دوغ دولیتری پگاه در سال جدید

در مورد دوغ پگاه بیشتر بدانید

در مورد دوغ پگاه بیشتر بدانید دوغ به عنوان یکی از نوشیدنی های پرمصرف و سالم در بسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود که از جمله این بسته بندی ها می توان به بسته بندی دوغ لیوانی، دوغ بطری در وزن های متفاوت و همچنین دوغ فله ای اشاره کرد، دوغ پگاه هم که به عنوان یکی از معروفترین برندهای این محصول می باشد.

امروزه در کارخانه صنعتی با رعایت تمامی استانداردهای لازم به شکل ساده و طعم دار تولید شده است و در واقع کیفیت و مرغوبیت این دو به گونه‌ای بوده است که برند پگاه نه تنها در کشور خودمان ایران بلکه در خارج از کشور هم معروف بوده است.

مراحل تولید شدن این دوغ طبق استانداردهای لازم و تقریباً به شکل حرارت دیده می‌باشد که این باعث شده دوام و طول عمر این محصول افزایش پیدا کند و این در صورتی امکان پذیر می باشد که دارای یک بسته بندی استاندارد و محکم باشد.

مصرف این محصول بیشتر در فصل گرم سال بوده و همواره دارای خاصیت خنک کنندگی می باشد که هیچ گونه مواد افزودنی در آن به کار گرفته نشده است بلکه یک محصول و نوشیدنی کاملاً سالم و ارگانیک میباشد که فراتر از این که می‌تواند باعث خنکی و به عنوان یک نوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرد برای سلامتی و تقویت استخوانها هم تاثیر مثبت داشته است.

بازار فروش دوغ دولیتری پگاه عمده

بازار فروش دوغ دولیتری پگاه عمده بازار فروش دوغ ۲ لیتری پگاه عمده از رشد و رونق بسیار خوبی برخوردار است و بیشتر خریداران عمده سعی دارند که این نوع بسته بندی دوغ را به شکل عمده و به روش مستقیم که هیچ واسطه‌گری در آن شکل نپذیرفته است تهیه کنند چون در این روش می توانند محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

معمولاً کسانی که در کار فروش انواع بسته بندی دوغ می باشند سعی داشته اند که آن را به صورت تازه و به طور مستقیم از کارخانه های اصلی تولیدی آن تهیه کنند چون در این روش سود بیشتری را عاید می شوند و آن هم به خاطر این بوده که همیشه خرید های عمده شامل تخفیف های خوب و ویژه می شوند.

10

  1. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این محصولات به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

  2. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی کارهاتون چطوره؟ کاتالوگ دارید که راحت تر ببینیم تنوع کارهارو؟ قیمت ها به چه صورته؟ همه ی عکس های در سایت موجودی دارند؟ ممنون از سایت خوبتون.

  3. دوغ دو لیتری پگاه به عنوان یکی از بسته‌بندی های مناسب این محصول از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است و همچنین کیفیت و طعم آن هم مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است که باعث شده بازار خرید و فروش پر رونقی داشته باشد از نظر قیمتی به صرفس

  4. سلام و خسته نباشید دوغ دو لیتری پگاه به عنوان یکی از بسته‌بندی های مناسب این محصول از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است دوغ به عنوان یکی از نوشیدنی های پرمصرف و سالم است من می خوام سفارش بدهم چه طعم هایی دارد آیا سفارش عمده میشه داد؟ با تشکر از پاسخ گویی شما .

  5. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ خیلی خوب میشد اگه آدرس شعبات رو در مقالات ذکر میکردید تا برای خرید حضوری هم بتوانیم اقدام کنیم.

  6. سلام وقت بخیر
    بسیار لذت بردم از کیفیت خوب دوغ همچنین نحوه بسته بندی و ارسال به موقع درست در زمانی که خودم گفته بودم به دستم رسید.واقعا ممنونم در ضمن قیمت دوغ پگاه در سایت شما از هایپر مارکت ها کمتر بود برای همین مجدد سفارش دادم و منتظرم به دستم برسه

  7. سلام و خسته نباشید. دوغ به عنوان یکی از نوشیدنی های پرمصرف و سالم است که مصرف ان بعد از غذا باعث چربی سوزی میشود و چربی غذا را از بین میبرد

  8. سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمت آن چقدره؟

  9. سلام وقت بخیر مراحل تولید شدن این دوغ طبق استانداردهای لازم و تقریباً به شکل حرارت دیده می‌باشد که این باعث شده دوام و طول عمر این محصول افزایش پیدا کند

  10. سلام این دوغ های طعم دار رو بیشتر سوپر مارکت ها موجود دارن و به راحتی میشه از اون ها این محصولات رو تهیه کرد چرا باید این ها رو به صورت آنلاین از شما بخریم؟ چه مزیتی دارین ارائه میکنین که برای خرید محصولاتی که توی بازار بهشون دسترسی داریم بخوایم از این طریق اقدام داشته باشیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما