مرجع فروش مرغوبترین دوغ سنتی پانل صادراتی

مرجع فروش مرغوبترین دوغ سنتی پانل صادراتی به ارائه‌ی این محصول فوق العاده مفید و خوشمزه به سراسر کشور می‌پردازد. این مرجع فروش، با تولید کنندگان دوغ سنتی پانل ارتباط مستقیم داشته و به این ترتیب محصولات این برند را به طور مستقیم به فروش میرساند. فروش مستقیم محصولات مختلف لبنی توسط این مرکز فروش به قیمت بسیار مناسب، انجام میشود و در عین حال بسیار باکیفیت هستند.

مرجع فروش مرغوبترین دوغ سنتی پانل صادراتی

آشنایی با فرایند تولید دوغ سنتی

آشنایی با فرایند تولید دوغ سنتی دوغ سنتی و نوشابه کوچک عالیس یکی از فرآورده‌های جانبی شیر است که بسیار لذیذ و خوش طعم است. در قدیم و در روش‌های خانگی و سنتی برای تهیه‌ی دوغ سنتی، ابتدا شیر را به ماست تبدیل می‌کردند و سپس اجازه می‌دادند تا ماست اندکی ترش مزه شود. سپس برای بدست آوردن دوغ محلی و سنتی باید آنقدر این ماست را در ظرفی تکان می‌دادند تا ماست به حالت مایع درمی‌آمد.

بعد از مدتی کره آن جدا می‌شود و در بالای ظرف و بر روی مایع می‌ماند که باید آن را جدا کرد. باقیمانده‌ی مایع را دوغ می‌گویند که با افزودن اندکی نمک به آن از خوشمزه‌ترین دوغ‌هایی خواهد بود که تابحال خورده اید. معمولا از ظرف‌های گلی بزرگ و یا در برخی نواحی از پوست حیوانات برای اینکار استفاده می‌شود.

اما امروزه روند انجام اینکار دچار تحولاتی شده است و از دستگاه‌های مخصوصی به این منظور استفاده می‌شود. روند کار همانند گذشته است و باید از ماست ترش شده استفاده گردد. فقط به جای ظرف‌های گلی و با پوست حیوانات، امروزه از دستگاه‌های مخصوص تولید کره و دوغ به این منظور استفاده می‌شود که کار را بسیار راحت‌تر کرده است و همچنین رعایت بهداشت نیز در این روش بسیار بیشتر است.

سفارش عمده دوغ سنتی پانل

سفارش عمده دوغ سنتی پانل این مرکز در خصوص روغن حیوانی، انواع ماست چکیده، ماست چکیده نعنایی، ماست چکیده شوید، ماست چکیده ریحان، دوغ ترش، دوغ شیرین، دوغ سنتی کم چرب و کشک فعالیت دارد. دوغ سنتی پانل در بسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شود. از جمله میتوان به دوغ تک نفره لیوانی پانل تا دوغ‌های خانواده و غیره اشاره کرد.

برای سفارش عمده دوغ سنتی پانل و نوشیدنی انرژی زا می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید. همچنین برای سفارشات اینترنتی نیز سایت فروش محصولات درنظر گرفته شده است. با خرید محصولات مختلف این مرکز به صورت عمده از جمله دوغ سنتی پانل، می‌توانید به میزان قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. زیرا قیمت‌های خرید عمده بسیار کمتر از خرید کالا به صورت خرد است.

با یک بار خرید از محصولات لبنی این مرکز، به کیفیت و طعم لذیذ این محصولات پی خواهید برد و از مشتریان دائمی این محصولات خواهید شد و آن را به تمامی کسانی که با آنها در ارتباط هستید پیشنهاد خواهید داد.

4

  1. دوغ های شما گازدار هستند یا از نوع گرما دیده چون من نوع گازدار رو می خوام سفارش بدم

  2. سلام تا حالا داخل فروشگاه ها دوغ پانل ندیدم،کجا ها این دوغ عرصه میشه؟

  3. سلام وقت بخیر در روش‌های خانگی و سنتی برای تهیه‌ی دوغ سنتی، ابتدا شیر را به ماست تبدیل می‌کردند و سپس اجازه می‌دادند تا ماست اندکی ترش مزه شود ولی در سایت شما سایت سنتی پانل عالی بود

  4. سلام خسته نباشید من از استان اهواز میخواستم این دوغ ها رو سفارش بدم نمایندگی در این استان دارین که بشه ازش عمده خرید کرد؟ یا فقط از سایت میشه خرید؟ شرایط ارسالتون چطوریه میتونین بار رو سریع به مقصد برسونین که برای محصول از لحاظ آب و هوا و تاریخ انقضا مشکلی پیش نیاد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما