معتبرترین مرکز تولید دوغ سنتی دیلم صادراتی

امروزه مراکز معتبر زیادی در زمینه تولید دوغ سنتی دیلم مشغول به کار هستند و آن را برای فروش و صادرات به کشور های مختلف ارائه می دهند این مراکز بیشتر در استان های بزرگ از جمله تهران می باشد که شعبه های آن در استان های کوچک تر ب وجود آمده است برای خرید عمده می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام کرد و خرید را در کمترین زمان انجام داد .

معتبرترین مرکز تولید دوغ سنتی دیلم صادراتی

نکات مهم در خرید دوغ سنتی

نکات مهم در خرید دوغ سنتی در هنگام خرید دوغ سنتی و نوشیدنی انرژی زا باید یکسری از ویژگی‌ها و فاکتورها را را در نظر بگیریم تا بتوانیم خرید خوبی داشته باشیم دوغ ها به دو دسته سنتی و صنعتی تولید می گردند دوغ صنعتی توسط کارخانه ها و ابزار آلات و دستگاههای مدرن تولید می گردد اما دوغ محلی و سنتی بیشتر توسط روستاییان و عشایر تولید می‌شود دوغ سنتی یکی از خوشمزه ترین دوغ ها می باشد چرا که بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده و شیمیایی می باشد .

در هنگام خرید دوغ سنتی باید ابتدا یکی سری اطلاعات را در مورد دوغ های سنتی به دست آوریم و همچنین دقت کنیم که علامت استاندارد داشته باشد و کاملا بهداشتی و ارگانیک تهیه شده باشد و بر روی بسته بندی آن ها تاریخ انقضا باشد چرا که نداشتن تاریخ انقضا و علامت استاندارد به منزله بهداشتی نبودن آن است و بسیار خطر ناک است.

صادرکننده انواع دوغ سنتی دیلم

صادرکننده انواع دوغ سنتی دیلم امروزه تولید کنندگان زیادی در زمینه صادرات دوغ مشغول به فعالیت هستند به گونه ای که بتوانند هم نیاز هم وطنان خود را برطرف کنند و هم محصولات خود را جهت فروش در بازارهای جهانی ارائه دهند و سود و درآمد زیادی نیز به دست آورند تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند در زمینه صادرات انواع دوغ سنتی موفقیت‌های زیادی ها کسب کنند و جزو برترین‌ها در این حوزه قرار بگیرند.

همچنین این تولیدکنندگان تلاش می کنند که انواع دوغ های سنتی را در طعم های نعنایی و ساده تهیه کنند که معمولاً طرفداران زیادی دارد و مورد علاقه بیشتر مشتریان می باشد یکی از دوغ های مورد علاقه مشتریان دوغ عالیس می باشد چرا که طعم های مختلف دارد همچنین دوغ پگاه هم همانند سایر دوغ ها بسیار خوشمزه و لذیذ و با طعم های مختلف تولید می گردد.

انواع دوغ های سنتی را می‌توان از طریق سایت های اینترنتی سفارش خرید داد و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل گرفت امروزه کارخانه های زیادی در جهت تولید دوغ سنتی مشغول به کار هستند . اما برخی از برندها ما مانند دوغ سنتی دیلم توانسته است نسبت به سایر برندها موفقیت بیشتری کسب کندو میزان تولید محصولات خود را بالا ببرد و جز بهترین ها در این حوزه باشد و بر رقیبان خود چیره گردد.

8

  1. سلام خسته نباشید روزتون بخیر با توجه به نوسانات قیمت دوغ سنتی دیلم در بازار سایت شما مدت زمان زیادی است که افزایش قیمتی نداشته است و قیمت ها را ثابت نگه داشته است این امر به مشتریان کمک بسیاری کرده، می خواستم بابت این کار شایسته و حرفه ای از شما و سایت خوبتون تشکر کنم سپاس بی نهایت

  2. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من نشان داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم و نگران ترافیک و وقت برای تهیه کالای مورد نظرم نباشم.

  3. رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت شما چکاری برای برقراری تعادل میان این سه ملاک انجام می دهد؟

  4. سلام وقت بخیر
    این اولین بار بود که دوغ را به صورت اینترنتی سفارش میدادم زمانی که به دستم رسید از کیفیت و طعم ان راضی بودم ولی نحوه بسته بندی بسیار ضغیف بود و دوغ در یک بطری معمولی ریخته شده بود و فرستاده بودند که اصلا برای جذب مشتری خوب نیست با اینکه کیفیت خود دوغ خوب بود

  5. سلام و روز بخیر. دوغ سنتی دیلم یکی از بهترین دوغ هاست و در نظر داشته باشید نداشتن تاریخ انقضا و علامت استاندارد به منزله بهداشتی نبودن آن است و بسیار خطر ناک است.

  6. سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه محصولی با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

  7. سلام در هنگام خرید دوغ سنتی باید ابتدا یکی سری اطلاعات را در مورد دوغ های سنتی به دست آوریم و همچنین دقت کنیم که علامت استاندارد داشته باشد و کاملا بهداشتی و ارگانیک تهیه شده باشد ممنون از سایت تون بخاطر اینکه محصولات خوبی را رائه می دهد.

  8. سلام روز خوش امیدوارم همیشه سالم باشین دوغ های سنتی شما خوش عطر و خوش طعمه و بهترین مکمل سفره های ایرانیه در کنار قیمت خوب دسترسی آنلاین راحت کیفیت خیلی مناسبی داره و مشتری دیگه نمیتونه چیزی رو جایگزین این محصول اصیل خوب و خوشمزه قرار بده امیدوارم که تو کارتون هر روز موفق تر باشین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما