پایین‌ترین قیمت دوغ سنتی در بازار

از گذشته تا به الان مصرف محصولات لبنی توسط متخصصان بسیار توصیه شده است. این محصولات به دلیل داشتن بیشترین مواد مفید و طبیعی خواص بسیار زیادی برای بدن دارند. فروش این محصولات لبنی که شامل انواع دوغ های سنتی ترش و شیرین، ماست چکیده و انواع و اقسام دیگر محصولات می باشند، در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر با بهترین قیمت انجام می شود. پایین ترین قیمت این محصولات لبنی اعم از پایین ترین قیمت دوغ سنتی در بازار، به صورت دقیق و ثابت در دسترس نیست. علت این امر نیز، نوساناتی است که در بازار وجوددارد.

پایین‌ترین قیمت دوغ سنتی در بازار

معرفی انواع دوغ درجه یک

معرفی انواع دوغ درجه یک همانطور که می دانید تنوع در میان محصولات لبنی مخصوصا دوغ بسیار است و ما در این قسمت قصد داریم به شرح و معرفی انواع دوغ درجه یک بپردازیم تا شما عزیزان بیشتر با این محصولات آشنا شوید. از جمله انواع دوغ های درجه یک می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. دوغ محلی و دوغ های سنتی: این دو نوع دوغ که به صورت طبیعی و کارخانه ای تولید شده اند و مورد استقبال بسیاری نیز قرار گرفته اند، دارای طعم و بوی بسیار دلنشین هستند که نظر افراد را به خود جلب می نمایند.
  2. دوغ های طعم دار: دوغ های طعم دار جزو محصولات پرطرفدار در بین تمام خانواده ها است. ترکیب این دوغ ها با انواع طعم ها اعم از ریحان و نعناع و… موجب شده است طعم بی نظیر و فوق العاده ای بگیرند.
  3. دوغ کم چرب و پر چرب: بسیاری از افراد به دلایل مختلف نمی توانند از محصولاتی که چربی بالایی دارند اعم از دوغ های پرچرب استفاده کنند بنابراین، در کنار دوغ های پرچرب، دوغ های کم چرب تولید شده اند تا افراد با توجه به نیاز و شرایط خود بتوانند از طعم این دوغ گوارا بهره ببرند.
  4. دوغ های گاز دار: یکی دیگر از انواع دوغ های پرطرفدار، دوغ های گاز دار می باشند. ناگفته نماند که، این دوغ های گازدار دارای طعم بسیار خوبی نیز می باشند.

عمده فروشی دوغ سنتی با بسته بندی عالی

عمده فروشی دوغ سنتی با بسته بندی عالی در برخی از موارد قیمت دوغ های سنتی افزایش پیدا می کند که این امر موجب عدم رضایت مشتریان می شود. برای رفع این مشکل، پیشنهادات بسیار زیادی ارائه شده است که از میان آن ها می توان به عمده فروشی دوغ سنتی با بسته بندی عالی اشاره کرد که باعث کاهش پیدا کردن هزینه های اضافی می شود. از دیگر روش های کاهش هزینه ها، توزیع و پخش مستقیم این محصولات دوست داشتنی و خوش طعم است. با توزیع مستقیم این محصولات، واسطه های موجود حذف شده و قیمت دوغ های سنتی کاهش پیدا می کند.

4

  1. سلام خسته نباشید
    دوغای سنتی به صورت تکنفره هم دارید؟

  2. سلام و خسته نباشید. دوغ سنتی از سایت شما سفارش دادم ولی خیلی ترش بود و نتونستیم بخوریم. بهرحال ما سایت شما رو دوست داریم و لبنیات هامونو از این سایت سفارش میدیم

  3. سلام وقت بخیر از دیگر روش های کاهش هزینه ها، توزیع و پخش مستقیم این محصولات دوست داشتنی و خوش طعم است. با توزیع مستقیم این محصولات، واسطه های موجود حذف شده و قیمت دوغ های سنتی کاهش پیدا می کند.

  4. سلام خسته نباشید دوغ محلی رو چطور تهیه میکنین یعنی واقعا خود روستایی ها و دامدار ها دارن این دوغ رو تولید میکنن و شما ابن دوغ رو به دست ما میرسونین؟ اگه اینطور باشه که خیلی خوب میشه با همون کیفیت و طعم عالی بشه از یه فروشگاه اینترنتی محصولات سنتی اصل خرید و بدون دردسر درب منزل تحویل گرفت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما