پخش عمده دوغ سون با ارزان‌ترین قیمت

دوغ سون یکی از محصولات لبنی پر طرفدار ایرانی است که در کارخانجات داخلی تولید می شود. این محصول با بهداشتی ترین روش و بدون دخالت نیروی انسانی تولید و از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت ما در تلاش است تا طعم و عطر لذیذی را به سفره های پر مهر شما ایرانیان عزیز در داخل و خارج از کشور به ارمغان بیاورد.

پخش عمده دوغ سون با ارزان‌ترین قیمت

مشخصات ظاهری بهترین دوغ تازه

مشخصات ظاهری بهترین دوغ تازه یکی از فرآورده های لبنی قدیمی گرفته شده از شیر، دوغ می باشد که مصرف آن جایگاه ویژه ای در سفره ایرانیان و فرهنگ ما دارد. دوغ به عنوان یک نوشیدنی همراه با غذا صرف می شود و در فصل های گرم سال مصرف بیشتری خواهد داشت؛ به همین سبب شرکت های تولید کننده محصولات لبنی به تولید این محصول توجه بیشتری دارند و به فکر پیشرفت در خط تولید دوغ تازه هستند.

دوغ گرمادیده بیشترین نوع دوغ تولید شده در کشور ما است اما نوع گازدار آن نیز در بازار موجود است و طرفداران خاص خود را دارد. دوغ دارای املاحی مانند کلسیم و فسفر است و همچنین برخی پروتئین های شیر را دارا است؛ اما مقدار این مواد در دوغ کمتر از شیر و ماست است.

یک دوغ با کیفیت ظاهری کاملا سفید رنگ دارد و صاف و مایع است و در آن تیکه های جامد وجود ندارد. در هنگام خرید باید دقت داشته باشیم که دوغ تاریخ مصرف گذشته نباشد و کپک نزده باشد، همچنین بوی بدی هم نداشته باشد.

دوغ های ستنی حتما باید به صورت کاملا تازه مصرف شوند وگرنه اگر بمانند دچار آلودگی های میکروبی می شوند و غیر قابل مصرف می شوند. توجه داشته باشید که دوغ را از مراکز معتبر خریداری کنید زیرا برخی کارخانه ها، دوغ ها را از شیر و ماست های تاریخ مصرف گذشته تولید می کنند که این محصولات بسیار بی کیفیت هستند و مصرف آن ها باعث بروز بیماری های مختلف می شود.

تامین عمده دوغ سون یک کیلویی

تامین عمده دوغ سون یک کیلویی دوغ سون یک کیلویی در سراسر کشور به صورت عمده و خورده عرضه می شود که از محبوبیت زیادی برخوردار است. شما مشتریان عزیز برای درخواست ثبت سفارش این محصول با کیفیت می توانید به سایت ما مراجعه کنید؛ کارشناسان ما همواره در حال ارائه خدمات و مشاوره خرید به متقاضیان این محصول هستند و سفارش شما در کمترین زمان ممکن با بهترین بسته بندی به شما عرضه خواهد شد.

قیمت دوغ سون یک کیلویی و فله ای با توجه به حجم بسته بندی محصول متغییر است و همواره دچار نوسانات بازاری می باشد. شرکت ما تامین کننده عمده دوغ با نازل ترین قیمت اما کیفیتی مناسب و خوب می باشد. و

3

  1. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود . لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید و اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که پرداخت مبلغ آن به شکل اقساطی صورت بگیرد یا اینکه حتما باید به صورت نقدی تسویه شود؟

  2. سلام یک دوغ با کیفیت ظاهری کاملا سفید رنگ دارد و صاف و مایع است و در آن تیکه های جامد وجود ندارد و یکدست است دقیقا مثل دوغ های شرکت شما که در سایت میفروشین

  3. دوغ سون واقعا خوشمزه است ولی متاسفانه همه ی فروشگاه ها این محصول رو ندارن و دسترسی برای خرید محدوده من که هر جایی ببینم دوغ سون داره یه دونه میخرم چون طعمش مثل ماست های سون خیلی خوشمزه و پر طرفداره و خرید آنلاین از این سایت کار رو برای طرفداران دوغ سون خیلی راحت تر کرده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما