پخش مستقیم دوغ ارزان قیمت در بازار

یکی از انواع لبنیات بسیار پر طرفدار و پر مصرف دوغ است، این محصول به صورت سنتی و صنعتی و در انواع طعم و مزه تولید و در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده می شود، دوغ یک نوشیدنی بسیار گوارا است که به صورت طبیعی تولید می شود. تولید کننده دوغ درجه یک این محصول را با پخش مستقیم و بی واسطه و به صورت دوغ ارزان قیمت در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

پخش مستقیم دوغ ارزان قیمت در بازار

آشنایی با فرایند تولید دوغ

آشنایی با فرایند تولید دوغ دوغ یکی از انواع نوشیدنی هایی است که می توان از انواع طعم و مزه آن در کنار انواع غذا استفاده نمود، این محصول مفید از انواع ماست های ترش و شیرین قابل تهیه کردن است، همان طور که می دانید با افزودن مقداری آب به ماست غلیظ می توان دوغ تهیه کرد ، غلظت دوغ بستگی به مصرف کنندگان دارد و آن ها می توانند با کم و یا زیاد کردن آب غلیظی و روانی دوغ را تنظیم نمایید.

البته برای طعم دار کردن دوغ می توان از انواع نعنا و یا پونه و یا از انواع سبزیجات خشک معطر و مقداری نمک استفاده نمود، اما دوغ های صنعتی را می توان در تعداد طعم های بیشتری در بازار پیدا کرد، در کارخانجات از انواع اسانس و افزودنی های دیگر نیز استفاده می کنند تا بتوانند دوغ را در انواع طعم ها تهیه و تولید کنند.

دوغ گازدار نیز نمونه ای دیگر از انواع دوغ است با کیفیت عالی است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و که در کارخانجات و با روش هایی خاص تولید می شود و شما می توانید این نوشیدنی درجه یک و سالم را در انواع متنوع تهیه و بسیار ارزان خریداری نمایید.

صادرکننده انواع دوغ ارزان قیمت تازه

صادرکننده انواع دوغ ارزان قیمت تازه تولید کننده انواع دوغ ارزان قیمت تازه، این نوشیدنی درجه یک و بسیار با کیفیت را از بهترین انواع مواد اولیه تازه و درجه یک و با افزودن سبزیجات خشک و اسانس ها و عرقیات معطر در انواع طعم برای ذائقه های مختلف تولید نموده است و محصول را بسته بندی شده و بسیار بهداشتی در مراکز فروش داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است.

صادر کننده بهترین انواع دوغ تولید شده در کشور را به دلیل کیفیت بسیار بالا و تنوع در طعم و مزه و قیمت بسیار عالی و مناسب تحت عنوان دوغ صادراتی و توسط شرکت های بازرگانی در اختیار تمام متقاضیان خارجی قرار داده است و شما نیز می توانید با خرید مستقیم و بی واسطه این کالا بسیار مناسب تر خریداری نمایید.

5

  1. سلام و خسته نباشید خدمت شما. در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  2. سلام ببخشید دوغ بطری چنده؟دوغ طعم دار هم دارین؟نوع فروش تون به چه صورت هست؟ عمده یا جزئی هم ارسال دارین؟

  3. سلام وقت بخیر دوغ خوشمزه ای بود و برای طعم دار کردن دوغ می توان از انواع نعنا و یا پونه و یا از انواع سبزیجات خشک معطر و مقداری نمک استفاده نموده بودید طعم بی نظیری به ان داده بود

  4. سلام خسته نباشید من اطلاعات کامل این محصول رو برای خریدار خارجی لازم دارم لطفا شرایط همکاری که دارین رزومه ی شرکت و لیست قیمت های تمام محصولات لبنی تون رو برای من ارسال کنین از طریق ایمیل یا واتساپ همین شماره تا انشالله بتونیم در این زمینه همکاری بلند مدت و مثمر ثمری داشته باشیم

  5. سلام وقت شما بخیر برای مباحث فروش و صادراتتون با چه شخصی باید ارتباط گرفته بشه و چطوری میشه برای این قسمت با هم همکاری داشته باشیم؟ لطفا با شماره ی من ارتباط بگیرین و اطلاعات شرکت رو در اختیارم قرار بدین تا انشالله همکاری خوب و بلند مدت در جهت رشد این مجموعه داشته باشیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما