پرفروش‌ترین ماست ۱۰۰ گرمی در تهران

فروش ماست ۱۰۰ گرمی به رستوران ها، مراکز پذیرایی، هتل ها و تالارها به شکل عمده و با قیمتی ارزان صورت می گیرد. پرفروش ترین ماست ۱۰۰ گرمی در تهران نوع پرچرب آن می باشد که طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. خرید ماست از کارخانه های بزرگ‌ لبنی به دو شکل بسته بندی و فله ای صورت می گیرد. در نوع فله ای به دلیل حذف هزینه بسته بندی، با قیمت ارزان تری به مشتری ارائه شده و از این جهت دارای توجیه اقتصادی بهتری است.

پرفروش‌ترین ماست ۱۰۰ گرمی در تهران

آشنایی با فرایند تولید ماست

آشنایی با فرایند تولید ماست بدون شک می توان ماست را یکی از اصلی ترین فرآورده های جانبی شیر دانست که مصرف آن همراه با غذا بسیار متداول است. ماست را تقریبا از هر نوع شیری می توان تولید کرد، اما آنچه هم اکنون در کشور ما رواج دارد، استفاده از شیر گاو و گوسفند برای این منظور می باشد. هر کسی می تواند در منزل و به شیوه سنتی ماست تهیه کند، اما اگر بنا به دلایلی قادر به انجام این کار نیست، کارخانه های لبنی بسیاری وجود دارند که بهترین ماست را از شیر تازه تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

فرآیند کلی تهیه ماست به این شکل است که شیر تخمیر شده دچار تغییراتی در بافت می شود که خود را گرفته و به ماست تبدیل خواهد شد. در ابتدا باید چربی شیر را به حد متعادلی رساند برای این منظور، شیر را جوشانده تا خامه از آن جدا شود. اینکه شیر تا چه اندازه جوشانده شود، آب اضافی تبخیر شده و مواد جامد در آن باقی بماند، تعیین کننده رقیق یا غلیظ بودن ماست است. در پایان مرحله جوشاندن، شیر را داخل ظرفی که قرار است در آن تبدیل به ماست شود ریخته و مقداری مایه ماست که از قبل به دمای محیط رسیده باشد، به آن اضافه می کنند.

این ظرف را گرم نگه داشته تا پس از چند ساعت آماده رسیدن به دمای محیط بوده و سپس داخل یخچال نگهداری خواهد شد. در این مرحله ماست آماده مصرف است.

پخش مستقیم ماست ۱۰۰ گرمی بسته بندی

پخش مستقیم ماست ۱۰۰ گرمی بسته بندی پخش مستقیم ماست ۱۰۰ گرمی بسته بندی از سوی مراکز اصلی فروش محصولات لبنی انجام شده و کمک می کند تا با حذف واسطه ها، محصول با قیمت ارزان تری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. ماست ۱۰۰ گرمی در گروه ماست های تک نفره قرار می گیرد که مناسب مصرف در رستوران ها، هتل ها، تالارهای پذیرایی و … است. با وجود اینکه مقرون به صرفه ترین شیوه خرید ماست، نوع فله ای آن می باشد، اما سفارش عمده ماست ۱۰۰ گرمی در تعداد بالا هم می تواند موجب پایین آمدن قیمت نهایی آن شود.

این محصول خوراکی باید دارای نشان استاندارد و تاییدیه از سازمان های بهداشتی باشد. محصولات برندهای مطرح تولیدکننده همواره مورد بازرسی دقیق ماموران بهداشت قرار داشته و می توان از تازگی و بهداشتی بودن آن ها اطمینان خاطر داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما